printlogo


کد خبر: 194569تاریخ: 1397/4/7 00:00
اخبار

وظیفه همه کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: برای همه ما وظیفه است تلاش کنیم با هماهنگی و هم‌افزایی و کمک به دولت محترم و قوای دیگر در حل مشکلات و معضلات اقتصادی، نقشه‌های دشمن در عرصه‌های جنگ اقتصادی و عملیات روانی را خنثی کنیم. سردار سرلشکر صفوی در نشست نمایندگان بهداری رزمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با نکوهش  تلاش تفرقه‌افکنانه برخی رسانه‌ها در انعکاس ناقص و وارونه سخنان وی، اقدام برخی رسانه‌ها در تضعیف دولت در شرایط حساس کنونی را برخلاف منافع ملی دانست و گفت: هم‌اکنون که مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود به ‌دنبال تضعیف اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران  و ایجاد نارضایتی و القای ناامیدی در مردم است و با تدابیر مقام معظم رهبری سران قوا در جلسات مشترک برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران متحد شده و به میدان آمده‌اند برای همه ما وظیفه است تلاش کنیم با هماهنگی و هم‌افزایی و کمک به دولت محترم و قوای دیگر در حل مشکلات و معضلات اقتصادی، نقشه‌های دشمن در عرصه‌های جنگ اقتصادی و عملیات روانی را خنثی کنیم و اجازه ندهیم بدخواهان ایران اسلامی، مکنونات درونی و شیطانی خود را با نقل ناقص، جهت‌دار و موذیانه به افکار عمومی القا کنند.

بازدید سردار پاکپور از محل درگیری سپاه با تروریست‌ها
فرمانده نیروی زمینی سپاه شامگاه دوشنبه در منطقه درگیری رزمندگان قرارگاه قدس این نیرو با تروریست‌های تکفیری حضور یافت. سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور از محل درگیری شامگاه دوشنبه رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تروریست‌های تکفیری در منطقه میرجاوه بازدید کرد. گفتنی است صبح روز سه‌شنبه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی از گروهک‌های تکفیری در شامگاه دوشنبه (4 تیرماه) در منطقه میر‌جاوه خبر داد.

کارخانه تولید UF6 راه‌اندازی شد
کارخانه تولید UF6 به عنوان یکی از کارخانجات مهم تولید سوخت اصفهان برای نخستین‌بار در صنعت هسته‌ای کشور راه‌اندازی شد. به گزارش سازمان انرژی اتمی ایران، کارخانه تولید UF6 به عنوان یکی از کارخانجات مهم تولید سوخت اصفهان و از بخش‌های مهم صنعت هسته‌ای کشور راه‌اندازی و برای نخستین‌بار پس از 9 سال نخستین بشکه کیک زرد در قسمت خوراک‌دهی کارخانه تخلیه شد. کارخانه تولید UF6 در مجتمع UCF  اصفهان عمدتا به دلیل کمبود کیک زرد در کشور از سال 88 عملا غیرفعال بوده است، بعد از توافق برجام و واردات مقدار زیادی کیک زرد و نیز افزایش تولید کیک زرد در داخل کشور امکان راه‌‌اندازی مجدد این کارخانه به‌وجود آمده است، به دنبال بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام و دستور مقام معظم رهبری در تاریخ 14 خردادماه جاری مبنی بر راه‌اندازی بخش‌هایی از صنعت هسته‌ای در چارچوب برجام و دستور رئیس‌جمهور راه‌اندازی این کارخانه در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.

برخی وزرا می‌خواهند بروند روحانی نمی‌گذارد
نماینده مردم چالوس در مجلس با تأکید بر ضرورت ترمیم کابینه، گفت: برخی وزرای دولت خسته،‌ بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند اما نمی‌دانیم چرا آقای روحانی اصرار به ماندن آنها دارد. به گزارش فارس، قاسم احمدی‌لاشکی، نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیروز پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: آقای روحانی! برخی از وزرای شما خسته، بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند، خودشان هم می‌خواهند بروند با این وجود نمی‌دانیم چرا اصرار به ماندن آنها دارید. احمدی گفت: ما باید فدای کشور شویم لذا آقای روحانی! هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم کابینه اقدام کنید.
 


Page Generated in 0/0056 sec