printlogo


کد خبر: 194583تاریخ: 1397/4/9 00:00
اخبار

ماجرای غم‌انگیز هوادار آرژانتینی
هوادار آرژانتینی با تصور اینکه تیم‌ملی کشورش به عنوان صدرنشین از گروه D جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود می‌کند بلیت‌‌های بازی‌‌های مرحله حذفی را تا فینال خرید. به نقل از آ.اس، شور فوتبال بیشتر اوقات هواداران را به وجد می‌آورد و حضور آنها باعث می‌شود تیم‌ها اعتماد به نفس پیدا کنند. یکی از هواداران آرژانتین به همین خاطر همه بلیت‌‌های تیم‌ملی کشورش را به نحوی خرید که آلبی‌سلسته صدرنشین گروه D می‌شود. داستان اینچنین است اگر آرژانتین صدرنشین گروهی که کرواسی، ایسلند و نیجریه حضور داشتند می‌شد باید در نیژنی به مصاف تیم دوم گروه C می‌رفت. با این حال صعود آرژانتین آسان به دست نیامد و این تیم توانست به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند. به همین خاطر مسیر آلبی‌سلسته عوض شد و شهرهایی که در آن بازی خواهد کرد نیز تغییر یافت. این هوادار به خاطر حضور در روسیه از کار خود استعفا داد و فکر می‌کرد آرژانتین صدرنشین گروه D می‌شود به همین خاطر همه بلیت‌‌های مرحله حذفی تا فینال را خرید. با این حال اکنون باید در مسیر کرواسی حرکت کند که تیم اول گروه شد. تصورات او مطابق انتظار پیش نرفت و اکنون باید منتظر یک معجزه باشد تا بتواند تیم‌ملی کشورش را همراهی کند. هوادار آرژانتینی در یک مصاحبه گفت: همه چیز را به نحوی برنامه‌‌ریزی کردم با این تصور که آلبی‌سلسته تیم اول گروه می‌شود. با این حال فردا به کازان می‌روم و اگر قرار باشد برای به دست آوردن بلیت دزدی کنم این کار را خواهم کرد! چون باید در ورزشگاه حضور داشته باشم. از کارم استعفا دادم و برای حضور در روسیه کارهای زیادی انجام دادم. فوتبال اینچنین است و اکنون باید تمام تلاش خود را به کار ببرم تا به کازان بروم. تیم‌ملی فوتبال آرژانتین شنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی در کازان آره‌نا به مصاف فرانسه می‌رود و این هوادار متعصب تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم خورخه سمپائولی را همراهی کند. این در حالی است که او نه پولی دارد و نه پلن B وجود دارد. تنها بلیتی که او در اختیار دارد بازی کرواسی و دانمارک است که یکشنبه برگزار می‌شود.

کی‌روش گزینه اصلی هدایت آفریقای‌جنوبی
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گزینه اصلی سرمربیگری بافانا بافاناست. براساس گزارش سایت «Briefly.Co.Za» آفریقای‌جنوبی، استوارت باکستر، سرمربی انگلیسی بافانا بافانا به دنبال بازگشت به باشگاه کایزرچیفز آفریفای‌جنوبی است، این در حالی است که وی تا سال 2022 با اتحادیه فوتبال آفریقای‌جنوبی (SAFA) قرارداد دارد. کایزر موتائونگ، رئیس باشگاه کایزر چیفز بر این باور است که می‌تواند شخصاً با مذاکره با دنی جوردان، رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی به راه‌حلی برای فسخ دوجانبه قرارداد باکستر برسد. بر اساس همین گزارش، مدیران ارشد SAFA، لیست 3 نفره‌ای از کاندیداهای احتمالی جانشینی باکستر برای سرمربیگری بافانا‌ بافانا را تهیه کرده‌اند که کارلوس کی‌روش به نظر می‌رسد اصلی‌ترین گزینه آنهاست. کی‌روش که سابقه هدایت آفریقای جنوبی را دارد، پیش از انتخاب باکستر به‌عنوان سرمربیگری بافانا بافانا نیز یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم بود. اروی رنار، سرمربی موفق تیم‌ملی مراکش هم یکی دیگر از کاندیداهای سرمربیگری تیم‌ملی فوتبال آفریقای جنوبی است. پیتسو موسیمانه نیز تنها گزینه بومی برای سرمربیگری بافانا بافانا به شمار می‌آید.

صعود عجیب ژاپن به مرحله بعدی جام‌جهانی
تیم‌ملی فوتبال لهستان موفق به پیروزی مقابل ژاپن شد اما باعث صعود این تیم به دور بعدی رقابت‌‌های جام‌جهانی روسیه نشد. دیدار تیم‌‌های ملی فوتبال لهستان و ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه در مرحله گروهی جام‌جهانی روسیه برگزار شد که با برتری یک بر صفر نماینده اروپا به اتمام رسید. بدنارک (۶۰) برای لهستان گلزنی کرد. لهستان با وجود 2 باختی که در بازی‌‌های قبلی خود در گروه H جام‌جهانی روسیه کسب کرده بود،  نتیجه این دیدار تاثیری در صعودش نداشت، با این حال بازی رو به جلویی را مقابل ژاپن انجام داد. نماینده قاره آسیا هم در نیمه نخست موقعیت‌‌های خوبی ایجاد کرد اما به گل نرسید. در نیمه دوم لهستان توانست در دقیقه ۶۰ به گل برسد. پس از این گل ژاپنی‌ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند اما موفق به جبران نتیجه نشدند تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به اتمام برسد. با این حال ژاپن به خاطر کارت زرد کمتری که نسبت به سنگال گرفته بود توانست به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند تا تنها نماینده قاره آسیا در مرحله بعدی باشد.


Page Generated in 0/0060 sec