printlogo


کد خبر: 194603تاریخ: 1397/4/9 00:00
اخبار

«جنب پارک شهر» پروژه سینمایی جدید کارگردان «دلبری»
سیدجلال دهقانی‌اشکذری در گفت‌وگویی به جدیدترین فعالیت سینمایی خود اشاره کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال دهقانی‌اشکذری، نویسنده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: فیلمنامه‌ای با نام «جنب پارک شهر» را آماده ساخت دارم و این روزها در حال رایزنی با سرمایه‌گذار هستم. «جنب پارک شهر» موضوعی اجتماعی دارد و به نویسندگی و کارگردانی خودم ساخته خواهد شد. گفتنی است، سیدجلال دهقانی‌اشکذری پیش از این فیلم‌‌های «خانه‌ای کنار ابرها» و «دلبری» را کارگردانی کرده است. همچنین در کارنامه وی کارگردانی چند تله‌فیلم و سریال تلویزیونی نیز دیده می‌شود. فیلم سینمایی «دلبری» به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی بود که در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.


سری جدید «مکث» تولید می‌شود
در برنامه «مکث» به دغدغه‌های مختلف نوجوانان پرداخته می‌شود و در هر قسمت یکی از آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد. به‌گزارش فارس، بزودی پیش‌تولید سری جدید برنامه «مکث» با اجرای علی سلیمانی سرنسری آغاز خواهد شد. این برنامه به دغدغه‌های مختلف نوجوانان می‌پردازد و در هر قسمت یکی از آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد. در برنامه تلویزیونی «مکث» که هر روز از شبکه 2 سیما پخش می‌شد، نوجوانان با هم به رقابت می‌پرداختند؛ آنها درباره موضوعاتی که در تحریریه برنامه مطرح می‌شود، تحقیق و جست‌وجو می‌کنند و تمام این مراحل به شکل مستند ضبط می‌شود. براساس این گزارش، برنامه «مکث» به تهیه‌کنندگی احسان کاوه از شبکه 2 پخش می‌شود.

تازه‌ترین خبرها از ستایش 3
به‌تازگی بازیگران جدیدی به سریال «ستایش۳» به کارگردانی سعید سلطانی اضافه شده‌اند که فرهاد جم از آن جمله است. این در حالی است که حمید گودرزی از بازی در این مجموعه کناره‌گیری کرده است. به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از 10 فروردین در تهران آغاز شده است و این روزها در لوکیشن‌های خیابانی ادامه دارد. به تازگی فرهاد جم در نقش حاجی بهبودی به سریال «ستایش3» پیوسته است. همچنین حمید گودرزی چندی پیش به جمع بازیگران این سریال پیوست که بنا به دلایل شخصی از حضور در سریال کناره‌‌‌گیری کرد و شهرام پوراسد جایگزین وی شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوودنژاد، مهدی میامی و... از بازیگران این سریال هستند. فصل یک و 2 ستایش، در سال‌های 90 و 92 از شبکه سه سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.


راسل کرو بازیگر نقش رئیس فاسد فاکس‌نیوز شد
بازیگر سرشناس نیوزیلندی در نقش راجر ایلز در یک سریال برای شبکه شوتایم ظاهر می‌شود. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، شبکه شو تایم یک سریال 8 قسمتی سفارش داده که قرار است راسل کرو در آن در نقش رئیس اسبق فاکس‌نیوز یعنی راجر ایلز بازی کند. این سریال بر مبنای کتاب «بلندترین صدا در اتاق» نوشته گابریل شرمن ساخته می‌شود و در آن داستان ایلز و سقوط او از اوج فاکس‌نیوز به دنبال گزارش‌های آزار جنسی روایت می‌شود. خود شرمن از نویسندگان اپیزود نخست این سریال در کنار تام مک‌کارتی نویسنده «اسپاتلایت» است. این اولین بازی کرو در یک سریال تلویزیونی آمریکایی است. این برنده جایزه اسکار که از 3 دهه پیش تاکنون در عرصه سینما فعالیت دارد در سریال استرالیایی «همسایه‌ها» بازی کرده است. شوتایم بیش از یک سال است که در فکر ساختن این سریال بود. این سریال محدود با همکاری شوتایم و بلوم‌هاوس تلویژن ساخته می‌شود. ایلز، رئیس فاکس‌نیوز و از چهره‌های شاخص جمهوری‌خواهان بود که به انتخاب شدن رئیس‌جمهوری‌های آمریکا ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و جرج بوش کمک کرد. ایلز سال ۲۰۱۶ مجبور به استعفا شد و این زمانی بود که مجموعه‌ای از شکایت‌ها برای رفتارهای نامناسب ‌جنسی درباره وی مطرح شد.


Page Generated in 0/0072 sec