printlogo


کد خبر: 194620تاریخ: 1397/4/9 00:00
اخبار

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورا تشریح کرد
آخرین وضعیت طرح ترافیک آژانس‌ها
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت طرح ترافیک آژانس‌ها توضیحاتی ارائه کرد. محمد علیخانی درباره آخرین وضعیت طرح ترافیک آژانس‌ها به ایسنا گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، در طرح ترافیک جدید برای آژانس‌ها تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شد اما این مسأله سبب اعتراضات فراوان میان رانندگان آژانس شد. وی با بیان اینکه هیات تطبیق فرمانداری نیز این تخفیف ۵۰ درصدی رانندگان آژانس را رد کرد، گفت: در حال حاضر تعرفه مصوبی در طرح ترافیک جدید برای رانندگان آژانس نداریم و فرمانداری نیز اعلام کرده است نحوه محاسبه تردد آژانس‌ها در داخل محدوده طرح ترافیک باید بر اساس مصوبه سال ۹۶ باشد. علیخانی با بیان اینکه رانندگان آژانس سال گذشته رقم ثابتی را برای دریافت طرح ترافیک پرداخت می‌کردند، گفت: در پی اعلام فرمانداری، نامه‌ای از شورا به شهرداری ارسال و اعلام شد باید نحوه محاسبه نرخ تردد آژانس‌ها در محدوده طرح ترافیک بر اساس سال ۹۶ باشد. وی افزود: اگر پول دریافتی از رانندگان آژانس غیر از رقم مصوب سال ۹۶ (کمتر از یک میلیون تومان) باشد، غیرقانونی است.

هوا گرم‌تر می‌شود
 سازمان هواشناسی اعلام کرده هوای کشور تا 5 درجه افزایش می‌یابد و دمای هوای اهواز به ۴۹ درجه خواهد رسید. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به مهر گفت: در 3 روز آینده آسمان اغلب مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود. احد وظیفه افزود: در همین مدت در مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در زابل و جنوب سمنان در برخی ساعات با گرد و خاک همراه خواهد بود. وی گفت:  طی 3 روز آینده در استان‌های خوزستان و بوشهر وزش باد شدید پیش‌بینی شده که در برخی مناطق سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در این 3 روز در ارتفاعات جنوب سیستان‌وبلوچستان و شرق هرمزگان بویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نیست. وظیفه تصریح کرد: تا اواسط این هفته در نیمه شمالی کشور شاهد افزایش ۳ تا ۵ درجه دما خواهیم بود.


عباس مافی،  معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران از نورپردازی رمپ بزرگراه رسالت به بزرگراه صیاد شیرازی جنوب با هدف بهبود چشم‌انداز شهری خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از توسعه فضا و خدمات بازار خرید و فروش پرندگان خبر داد. فرهاد افشار با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل جمعیتی حدود 15 هزار نفر در مرکز خرید و فروش پرندگان حاضر می‌شوند، گفت: مراجعه این تعداد از مردم، پتانسیل عرضه انواع حیوانات خاص را در فضای حاشیه‌ای فاقد نظارت ایجاد کرده است.


Page Generated in 0/0052 sec