printlogo


کد خبر: 194656تاریخ: 1397/4/10 00:00
اخبار

مدیر شبکه سوم سیما خبر داد
اضافه شدن چند برنامه معارفی  و فرهنگی به شبکه ۳
علی فروغی، مدیر شبکه 3 سیما با اشاره به برنامه‌های تابستانی این شبکه بیان کرد که چندین مسابقه تلویزیونی و همچنین چند برنامه جدید برای این ایام تدارک دیده شده است. به گزارش مهر، علی فروغی مدیر شبکه 3 سیما درباره برنامه‌های تابستان ۹۷ این شبکه گفت: تلویزیون به دلایل مختلف در ایام تابستان برنامه‌های سرگرم‌کننده و متنوعی را تدارک دیده است و ما نیز با هدف فراهم کردن اوقات و سرگرم‌سازی مخاطبان چندین برنامه را در کنداکتور تابستانی شبکه گنجانده‌ایم. وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای شاد و پرنشاط برای مخاطبان، عنوان کرد: امسال نسبت به تابستان گذشته تغییرات مشخصی در برنامه‌ها دیده شده است و مخاطبان شاهد چندین مسابقه تلویزیونی خواهند بود. توجه به موسیقی و تولید چند اثر کوتاه در این حوزه نیز می‌تواند برای مخاطبان این شبکه قابل توجه باشد. مدیر شبکه 3 با اشاره به لزوم پرکردن اوقات فراغت جوانان به عنوان مهم‌ترین ماموریت این شبکه، افزود: خط اصلی همه برنامه‌ها در این فصل تزریق نشاط و شادابی و تامین نیازهای آموزشی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است. اضافه شدن چند برنامه در حوزه معارفی و فرهنگی نیز رویکرد شبکه در فصل تابستان را تقویت خواهد کرد. همچنین تقویت برنامه‌های ورزشی و تأکید بر علاقه‌مندی جوانان در حوزه‌های ورزش و سرگرمی می‌تواند مخاطب این شبکه را در این فصل راضی نگه دارد.

تغییر در ترکیب سازندگان سریال شهید حججی
سریال «شهید حججی» در ۲۶ قسمت توسط مهدی‌کیا مراحل نگارش را سپری می‌کند. به گزارش فارس، نگارش سریال «شهید حججی» به نویسندگی مهدی‌کیا و تهیه‌کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان آغاز شده است. این سریال 26 قسمتی که پیش‌تر قرار بود توسط رسول صانعی نوشته شود، به گروه دیگری سپرده شد و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا 2 ماه دیگر وارد مرحله پیش‌تولید خواهد شد. سریال شهید حججی به زندگی نظامی این شهید می‌پردازد و زندگی شخصی وی در سریال به تصویر کشیده نخواهد شد.


داوری قلم زرین تمام شد
دبیر شانزدهمین دوره جایزه قلم زرین، با اعلام پایان داوری در تمام رشته‌های این رویداد ادبی، کاندیداهای بخش داستان بزرگسال را اعلام کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، وجیهه سامانی دبیر شانزدهمین دوره جایزه قلم زرین، در ارتباط با تازه‌ترین خبرها از این جایزه گفت: در جلسه نهایی داوری گروه داستان بزرگسال، از میان همه آثار چاپ شده در سال ٩٦ در حوزه رمان و داستان بزرگسال که طبق لیست دریافتی از خانه کتاب حدود ٣٥٩٠ عنوان کتاب بود، آثار زیر به عنوان کاندیدای دریافت جایزه قلم زرین انتخاب و معرفی شد: «ابدی» اثر مهدی صفری از انتشارات شهرستان ادب، «آفرت» اثر ناهید قادری از انتشارات سوره مهر، «رویای آق تاریم» اثر مصطفی جمشیدی از انتشارات به نشر، «گیلداد» اثر حسن قلی‌پور از انتشارات سوره مهر و «به نام یونس» اثر علی آرمین از انتشارات شهرستان ادب. به گفته وجیهه سامانی، مراسم اختتامیه جایزه ادبی قلم زرین، روز پنجشنبه ١٤ تیر مصادف با روز ملی قلم برگزار می‌شود.


انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا  در افتتاحیه یک جشنواره
ترامپ هیولاست!
«تیم رابینز» هنرپیشه و کارگردان مشهور هالیوودی در مراسم افتتاحیه پنجاه و سومین جشنواره فیلم «کارلووی‌واری» به انتقاد شدید از ترامپ پرداخت و او را «هیولا» خطاب کرد. به گزارش فارس به نقل از ورایِتی، در این مراسم «تیم رابینز» هنرپیشه و کارگردان آمریکایی، ترامپ را برای رفتار خشونت‌آمیز با کودکان پناهنده مورد انتقاد قرار داد. رابینز، هنرپیشه فیلم «رستگاری در شاوشنگ» در ادامه صحبت‌های انتقادی‌اش درباره سیاست‌های ترامپ گفت: مفهوم سفر در زمان که در فیلم «رستگاری در شاوشنگ» مطرح شد امروز بیش از پیش مورد توجه است، زیرا تعدادی از آنهایی که در راس قدرت هستند می‌خواهند آمریکا را به عقب و به دهه 50 میلادی باز گردانند.
 


Page Generated in 0/0144 sec