printlogo


کد خبر: 194718تاریخ: 1397/4/11 00:00
اخبار

افشار سریال ضدجاسوسی می‌سازد
جواد افشار، مجموعه‌ساز باسابقه تلویزیون این روزها مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه حضرت معصومه(س) است و سریال ۳۰ قسمتی گاندو را در مرحله پیش‌تولید دارد که قرار است بزودی عوامل این کار امنیتی جلوی دوربین بروند. به‌گزارش تسنیم، کارگردان سریال کیمیا درباره ساخت مجموعه حضرت معصومه(س) که در دست نگارش قرار دارد، اظهار داشت: مجموعه «حضرت معصومه(س)» یک سریال الف ویژه عظیم و سنگین است که قرار است زندگینامه حضرت معصومه(س) در آن روایت شود. مقدمات این سریال در حال آماده‌سازی است و اگر مراحل تحقیق و نگارش فیلمنامه بخوبی پیش رود پیش‌بینی ما این است تا یک سال دیگر به یک طرح منسجم و قابل قبول و واحد برسیم و منابع مالی هم تأمین شود. وی همچنین با اشاره به آغاز پیش‌تولید سریال تلویزیونی گاندو، تأکید کرد: مجموعه گاندو به ‌نویسندگی آرش قادری و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی بزودی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود. گاندو در 30 قسمت برای پخش در یکی از شبکه‌های سیما پس از انتخاب عوامل پشت‌ دوربین و بازیگران تولید خواهد شد. داستان سریال تلویزیونی گاندو یک مجموعه ضدجاسوسى است و فیلمنامه این سریال براساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور رخ داده به‌نگارش درآمده است.

شفاف‌‌سازی بازار ارز در شبکه 4
گفت‌وگوی زنده تلویزیونی برنامه «رودررو»ی شبکه 4 سیما 11 تیرماه با اجرای سیدحسن صحت به نقد و بررسی قانون مبارزه با جرائم اقتصادی اختصاص یافته است. به گزارش روابط عمومی شبکه 4 سیما،  برنامه «رودررو»ی شبکه 4 سیما دوشنبه‌شب میزبان دکتر ذبیح‌الله خداییان، معاون حقوقی قوه‌قضائیه و دکتر محمد دهقانی‌نقندر عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی می‌شود. گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ دهم اردیبهشت‌‌ماه سال 1380 فرمان 8 ماده‌ای مبارزه با مفاسد اقتصادی را صادر کردند که در بند اول آن بر «تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی» تاکید شده است.  حال سوالی که مطرح است اینکه در 17 سال گذشته چه گام‌های موثری برای مبارزه با مفاسد اقتصادی برداشته شده است؟ موانع موجود در اجرای دقیق این فرمان 8 ماده‌ای چیست؟ چرا آمار فساد اقتصادی، اختلاس و حیف و میل بیت‎المال هر ساله بزرگ‌تر و ارقام آن درشت‌تر می‌شود؟ برنامه رودرروی این هفته بنا دارد به پاسخی روشن و شفاف درباره این سوالات برسد. این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه 4 سیما است و دوشنبه‌ها ساعت 21:00 به صورت زنده روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.


شهرام گیل‌آبادی  مدیرعامل خانه تئاتر شد
شهرام گیل‌آبادی در حالی که در سالن شهرزاد نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» را روی صحنه دارد، به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر انتخاب شد. به گزارش تسنیم، تغییرات در هیأت‌مدیره خانه تئاتر و علنی شدن اختلاف میان چهره‌هایی چون ایرج راد و اصغر همت گویا کار را به جایی رسانده است تا مدیرعامل خانه تئاتر از جامعه‌ای خارج از این موسسه برگزیده شود. محمودرضا رحیمی، سخنگوی خانه تئاتر در این‌باره اظهار داشت: پس از پایان جلسه فوق‌العاده شنبه 9 تیرماه که به انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر اختصاص داشت، در نهایت شهرام گیل‌آبادی دعوت می‌شود تا در جلسه حاضر شود که پس از صحبت‌هایی، در یک رأی‌گیری مخفی به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود. هنوز مشخص نیست سطح اختیارات شهرام گیل‌آبادی در خانه تئاتر به چه میزان است. گفتنی است شهرام گیل‌آبادی، متولد 1351 شهر خرم‌آباد است و مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس تئاتر خود را از دانشگاه هنر و مدرک دکترای پژوهش هنرش را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت کرده است. وی از سال 1376 تهیه‌کننده رادیو جمهوری اسلامی ایران و از  1384 تا 1387 نیز مدیر این شبکه بود. گیل‌آبادی همچنین در فاصله 1389 تا 1392 معاون اطلاع‌رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. آقای گیل‌آبادی از 1392 تا به امروز رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران است و این احتمال وجود دارد که روزهای آخر حضورش در شهرداری را تجربه ‌کند.


Page Generated in 0/0055 sec