printlogo


کد خبر: 194730تاریخ: 1397/4/11 00:00
اخبار

دادستانی تهران حکم داد
پلمب «دراکولا»
معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با دستور معاون دادستان تهران پاساژ «دراکولا» پرخطرترین ساختمان تجاری تهران پلمب می‌شود. به گزارش مهر، محمود قدیری با اشاره به اینکه پاساژ «دراکولا» واقع در خیابان لبافی‌نژاد جزو یکی از پرخطرترین مجتمع‌‌های تجاری تهران محسوب می‌شود، گفت: با توجه به فرسودگی سازه این پاساژ و امکان فرونشست آن، ۲ اخطار در سال ۹۵ و ۳ اخطار در سال ۹۶ به مالک ابلاغ شد که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. وی عنوان کرد: ۳۲ واحد تولیدی و تجاری در این پاساژ مشغول فعالیت هستند که با توجه به فقدان حداقل ایمنی‌‌های لازم برای فعالیت و کسب‌وکار، از مالک خواسته‌ شد نسبت به تخریب و نوسازی ملک اقدام کند. معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به قانون سرقفلی واحدهای تجاری و ابطال مالکیت پس از بازسازی، این موضوع محقق نشد، بنابر این براساس تصمیم کارگروه ایمنی ساختمان، معاون دادستان تهران حکم پلمب این پاساژ را صادر کرد.

عضو شورای شهر تهران انتقاد کرد
تخلف شهرداری در ارائه طرح ترافیک خبرنگاران
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک درباره  درج نشدن نام رسانه‌هایی که خبرنگاران‌شان طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده‌اند، گفت: این معاونت در این باره تخلف کرده است. به گزارش تسنیم، احمد مسجدجامعی در هفتادوسومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره انتشار اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک خبرنگاری در سال جاری دریافت کرده‌اند، گفت: این اقدام قابل تقدیر است اما نکته‌ای که وجود دارد عدم ‌انتشار نام رسانه‌ها کنار نام خبرنگارانی است که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند و در واقع در این زمینه تخطی در بحث طرح ترافیک خبرنگاری وجود دارد. مسجدجامعی افزود: قاعدتاً معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در جایگاهی نیست که بتواند درباره بودن یا نبودن خبرنگاران تصمیم‌گیری کند و در واقع باید در این زمینه از نهادهای مسؤول و صنفی از جمله صنف انجمن مطبوعات یا حتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد استفاده کند.


نخستین جشنواره ملی حجم‌‌سازی مواد بازیافتی با هدف فرهنگسازی در جهت کاهش تولید پسماند و پاکسازی محیط‌زیست با عنوان «طبیعت بی‌جان، دست‌‌های جان بخش» در شمال تهران برگزار می‌شود.
ابراهیمی‌سوته، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 تهران از برگزاری 41 عنوان برنامه ورزشی با هدف غنی‌‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان خبر داد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران  از اجرای طرح یکپارچه‌‌سازی اوقات فراغت در این منطقه خبر داد. فائزه دولتی با اعلام این مطلب، گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری و صرفه‌جویی در هزینه، طی تعاملی که با مراکز فرهنگی- اجتماعی انجام شده است طرح یکپارچه‌‌سازی اوقات فراغت در منطقه 7 تهران اجرا می‌شود.
امیرآریا زند، قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا در نشست تدوین برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران بر موضوع ایجاد برقراری عدالت در دسترسی به فضاها و اهمیت بخشی به نیازهای اقشار خاص جامعه تاکید کرد.
 


Page Generated in 0/0143 sec