printlogo


کد خبر: 194771تاریخ: 1397/4/12 00:00
اخبار

پیام مبهمی که محمد صلاح منتشر کرد
ستاره تیم‌ملی فوتبال مصر پیامی ابهام‌برانگیز منتشر کرد. به نقل از  elsport، تیم‌ملی فوتبال مصر یکی از ناکام‌های بزرگ جام‌جهانی 2018 روسیه بود. هواداران مصر با توجه به حضور محمد صلاح در ترکیب تیم خود، امید زیادی به درخشش در روسیه داشتند اما  آنها در هر سه بازی خود تن به شکست دادند و از  دور رقابت‌ها کنار رفتند. با وجود اینکه خبرهای زیادی درباره احتمال خداحافظی صلاح از بازی‌های ملی به گوش رسید اما او پیام عجیبی را منتشر کرد که خبر از  تصمیم‌های دیگری می‌دهد. این بازیکن سرشناس نوشت: بعضی بر این باور هستند که همه چیز تمام شده اما اینگونه نیست. گاهی اوقات نیاز به تغییر است.به احتمال خیلی زیاد اشاره صلاح به تغییر سرمربی مصر بعد از ناکامی در جام‌جهانی 2018 روسیه است و احتمالا او باز هم به بازی‌های ملی‌اش ادامه خواهد داد. صلاح توانست در جام‌جهانی روسیه 2 گل در 2 دیدار به ثمر برساند. او در دیدار نخست برابر اروگوئه به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست بازی کند.

اولین داربی پایتخت 29 تیرماه برگزار می‌شود
دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین 2 تیم قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی فصل گذشته روز 29 تیرماه برگزار می‌شود.‏ به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران،  کمیته مسابقات اعلام کرد: دیدار سوپرجام بین 2 تیم پرسپولیس و استقلال ‏روز جمعه 29 تیرماه 1397 در ورزشگاه آزادی راس ساعت 20:45 آغاز می‌شود.‏ پرسپولیس فصل گذشته قهرمان لیگ برتر و استقلال هم قهرمان جام حذفی شد. این نخستین داربی پایتخت برای فصل آینده محسوب می‌شود.

پیشنهاد یک تیم ایتالیایی به بیرانوند
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه با پیشنهادات خوب اروپایی مواجه شده است. در همین رابطه یک باشگاه ایتالیایی که فصل گذشته در میانه‌های جدول سری آ ایتالیا قرار داشت، پیشنهاد رسمی خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه کرده است. مدیران این باشگاه پس از مذاکره با وکیل بیرانوند حالا قرار است از طریق ایمیل به باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد رسمی خود را برای جذب بیرانوند به این باشگاه ارائه کنند. علیرضا بیرانوند که با باشگاه پرسپولیس قراردادی ۵ ساله دارد، برای جدایی از این باشگاه باید رضایت پرسپولیسی‌ها را جلب کند. در همین رابطه عنوان شده باشگاه ایتالیایی حاضر است مبلغ خوبی برای صدور رضایتنامه دروازه‌بان پرسپولیس پرداخت کند.

رکوردی که در جام‌جهانی تکرار شد
کرواسی یکشنبه‌شب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانست در ضربات پنالتی‌ برابر دانمارک 3 بر 2 پیروز شود؛ این دیدار در ۹۰ ‌دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسیده بود. دنیل سوباسیچ توانست 3 ضربه را مهار و تاریخ‌سازی کند. دروازه‌بان کروات اجازه نداد ضربه‌های کریستین اریکسن، لاس شونه و نیکلای یورگنسن به گل تبدیل شود. در تاریخ جام‌جهانی تنها یک دروازه‌بان توانسته بود چنین رکوردی را به ثبت برساند. ریکاردو پریرای پرتغالی 3 ضربه پنالتی‌ را برابر انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۰۶ مهار کرد. فرانک لمپارد، استیون جرارد و جیمی کرگر نتوانستند ضربات خود را به گل تبدیل کنند.

مظلومی افشاگری کرد
تیام 7 میلیاردی
سرمربی سابق استقلال ادعای جدیدی درباره قرارداد تیام داشته است. مامه تیام قرارداد تازه‌ای با استقلال نبسته ولی ظاهرا قرارداد جدید برای باشگاه سنگین خواهد بود. پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال هم در این زمینه دست به افشاگری ‌زده و گفته: «بازیکن خارجی استقلال نزدیک به 7 میلیارد از استقلال می‌گیرد.» او اسمی از تیام نیاورده ولی ناگفته پیداست منظورش این بازیکن است چراکه تیام گران‌ترین بازیکن خارجی باشگاه به حساب می‌آید.


Page Generated in 0/0058 sec