printlogo


کد خبر: 194788تاریخ: 1397/4/12 00:00
کوتاه و گویا

سعید جاسبی، مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه10 تهران در مراسمی به قید قرعه از شرکت‌کنندگان طرح ویژه قرائت و ختم گروهی قرآن کریم در منطقه تقدیر به عمل آورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. با هدف ترویج و نهادینه‌‌سازی فرهنگ قرآنی و ترغیب و تشویق پرسنل به فراگیری آموزه‌‌های این کتاب انسان‌ساز در زندگی، مراسم قرعه‌کشی طرح ویژه قرآن در اداره روابط‌عمومی منطقه برگزار شد.
در آستانه روز قلم و با هدف تجلیل از پدیدآورندگان کتاب، از 2 کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی» و «مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق» نوشته سیدمهدی شریفی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در فرهنگسرای معرفت رونمایی می‌شود.
مجموعه‌ای از تولیدات بخش سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی عرضه می‌شود. در این نمایشگاه که از 11 تا 15 تیر 97 برگزار می‌شود اداره نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون نزدیک به 70 عنوان از سرگرمی‌های تولید شده در سال‌های گذشته را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.
نخستین گردهمایی آموزشی- توجیهی همراهان کاروان ویژه حج جانبازان صبح روز یکشنبه 10 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جانباز شهید رسول‌زاده برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی تدوین برنامه 5 ساله سوم شهرداری منطقه 2 با حضور شهیدی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، شهردار منطقه 2 و مدیران شهری در منطقه 2 برگزار شد.


Page Generated in 0/0054 sec