printlogo


کد خبر: 194802تاریخ: 1397/4/12 00:00
اخبار

هیچ تهدیدی را بدون پاسخ کوبنده نخواهیم گذاشت
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران عزیز در برابر هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری بیش از گذشته هوشیار و آماده هستند و هیچ تهدیدی را در هر سطحی بدون پاسخ قاطع و کوبنده نمی‌گذارند. به گزارش تسنیم، سرلشکر غلامعلی رشید ظهر دیروز در همایش فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت شریف ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برابر آزمون دشوار دیگری قرار گرفتند که غلبه بر آن همانند تجربه سال‌های گذشته نیازمند بصیرت نسبت به ماهیت تهدیدات دشمن است. وی افزود: دشمن، قدرت و اراده ملت شریف ایران را با توهم آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات به‌آزمون گرفته و گذار از این مرحله بدون وحدت و انسجام سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و پشتیبانی از سیاست‌های نظام و دولت در برابر آمریکا حاصل نمی‌شود. فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران عزیز در برابر هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری همچون شرارت‌های ائتلاف منحوس منطقه‌ای بیش از گذشته هوشیار و آماده هستند، تأکید کرد: هیچ تهدیدی را - در هر سطحی - بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهیم گذاشت. سرلشکر رشید با بیان اینکه امنیت و ثبات کنونی در منطقه حاصل ایثار خون بهترین عزیزان این ملت و تدابیر و تصمیمات نظام اسلامی در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای این حماسه‌آفرینی‌ها در برابر هرگونه شرارت تکفیری- صهیونیستی قاطعانه دفاع می‌کند.

باید با مسکو صریح و شفاف  مذاکره کرد
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل، بر ضرورت مذاکره صریح و شفاف با مسکو تاکید کرد. حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:‏ «در چارچوب منافع ملی، با روسیه پوتین می‌توان کار کرد. تجربه موفق اقدام مشترک در سوریه را نباید فراموش کرد. باید با مسکو صریح و شفاف مذاکره و برنامه مشترک در حوزه منافع طرفین تعریف کرد؛ همکاری متقابل که تعارضی با استقلال کشور ندارد».

۱۳ شهریور  اجلاسیه آینده مجلس خبرگان
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری از برگزاری اجلاسیه این مجلس در شهریور‌ ماه خبر داد. به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در نشست خبری افزود: بر اساس ماده 21 آیین‌نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، طول دوره فعالیت هیات‌رئیسه و کمیسیون‌ها 2 سال است و پس از آن در صحن علنی انتخابات برگزار می‌شود؛ یعنی در یک دوره فعالیت خبرگان، 4 مرتبه انتخابات کمیسیون‌ها و هیات‌ رئیسه برگزار می‌شود. آیت الله خاتمی با اشاره به اقدامات هیات اندیشه‌ورز مجلس خبرگان تصریح کرد: پس از بیانات راهگشای رهبری در شهریورماه سال 96، برای شکل دادن به مطالبات براساس اهداف متعالی نظام، هیات مقدماتی خبرگان رهبری تشکیل شد، این هیات 13 جلسه داشت؛ آنجا تصمیم گرفته شد هیات اندیشه‌ورز توسط صحن علنی انتخاب شود، امروز علاوه بر 13 جلسه مقدماتی، 11 جلسه دیگر تشکیل شده است. نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: سازوکار اجرایی و موضوعات دارای اولویت در این 11 جلسه مشخص شد. اعضای این هیات، اعضای مجلس خبرگان و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی هستند که دیدبانی کلان نسبت به پیشرفت‌ها و پسرفت‌های احتمالی مسیر نظام دارند. عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری زمان برگزاری اجلاسیه آینده مجلس خبرگان رهبری را 13، 14 و 15 شهریورماه اعلام کرد.
 


Page Generated in 0/0048 sec