printlogo


کد خبر: 194922تاریخ: 1397/4/14 00:00
کوتاه و گویا

  مراسم افتتاحیه پنجمین دوره آموزش جامع قرآن کریم ویژه پیشتازان شاهد و ایثارگر با حضور 120 نفر از بانوان حافظ کل قرآن روز دوشنبه 11 تیرماه در سالن پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی برگزار شد. حجت‌الاسلام کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به جمعیت بیش از 3 میلیون نفری جامعه ایثارگری گفت: حیات جامعه بزرگ ایثارگری مدیون توسل به قرآن کریم و توجه به آرمان‌ها و ارزش‌های این کتاب معنوی و بابرکت است.
 شهردار منطقه 10 تهران از تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های گردشگری در برخی محلات منطقه خبر داد. سهیلا صادق‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بستر مناسب برای توسعه گردشگری پایدار شهری گفت: در راستای توسعه شبکه‌های گردشگری محلی، کانون‌های گردشگری محلات جی، سلیمانی، هفت‌چنار و کارون راه‌اندازی شد.
 با اتکا به شعار محوری برنامه محیط‌زیست ملل متحد با عنوان «غلبه بر آلودگی پلاستیکی»، شورای راهبردی محیط‌زیست شهرداری منطقه 2 توزیع هزار عدد کیسه پارچه‌ای را جهت استفاده شهروندان به جای کیسه‌های نایلونی در دستور کار و اجرا قرار داد.
 کامیونت نمایش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین نمایش آموزنده و آهنگین «دردسرهای حسن‌ کچل» را برای کودکان و نوجوانان شهر محمدیه در بوستان لاله شهرک مهرگان اجرا کرد.
  محمد خردمند، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه یک تهران گفت: همه مناطق تهران روزهای جمعه تعطیل و بار ترافیکی در این مناطق روان است، در حالی که منطقه یک روزهای پایانی هفته به دلیل قطب گردشگری خود مسافران زیادی را جذب می‌کند و این موضوع باعث شده این منطقه همیشه پرترافیک باشد.
 


Page Generated in 0/0285 sec