printlogo


کد خبر: 194934تاریخ: 1397/4/14 00:00
اخبار

مهدی فخیم‌زاده  از بیمارستان مرخص شد
خسرو امیرصادقی از تهیه‌کنندگان سینما و از دوستان مهدی فخیم‌زاده درباره آخرین وضعیت وی به فارس گفت: با توجه به بهبود حال مهدی فخیم‌زاده، این بازیگر کشورمان با مجوز پزشک از بیمارستان مرخص شد. مهدی فخیم‌زاده که اخیرا در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتوسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتوسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه وارد شده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد. سطح هوشیاری وی ابتدا خوب بود ولی از ظهر هفتم تیرماه، میزان هوشیاری‌اش پایین آمد که پزشک معالج وی ابراز امیدواری کرد با درمانی که انجام می‌شود در روزهای آتی روند بهبودی حاصل شود. فخیم‌زاده در طول سال‌ها فعالیت هنری ساخت فیلم‌‌‌هایی همچون «همسر»، «همسفر»، «مسافران مهتاب»، «تاواریش» و «خواستگاری» را در کارنامه کاری خود دارد.


تغییر در مدیریت مرکز تخصصی فرهنگی- هنری بسیج
زیبایی‌نژاد، رئیس جدید مرکز تخصصی فرهنگی- هنری بسیج شد. به گزارش «وطن‌امروز»،  مرکز تخصصی فرهنگی بسیج که سابقه تولید آثار مورد تقدیر رهبری و آثار برگزیده جشنواره‌‌های ملی و بین‌المللی را دارد، مسؤول جدید خود را شناخت. احمد مداحی، مسؤول سابق این مرکز، جای خود را به مصطفی زیبایی‌نژاد داد. زیبایی‌نژاد که کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه امام صادق(ع) را دارد، پیش از این دبیر ستاد فرهنگی راهیان‌نور و مدیر اداره فضاسازی و راهیان‌نور معاونت فرهنگی- اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بوده است. دبیری شورای ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام و معاون رسانه‌ای قرارگاه مراسمات اربعین حسینی بخش دیگری از مسؤولیت‌‌های کاری وی بوده است. مسؤول جدید مرکز تخصصی فرهنگی- هنری بسیج سابقه دستیاری و مشاور تولیدات رسانه‌ای معاونت فرهنگی- اجتماعی سازمان بسیج را در کارنامه خود دارد. مرکز تخصصی فرهنگی- هنری بسیج، مجموعه‌‌های فیلم و هنرهای نمایشی بسیج، خانه سرود و نماهنگ بسیج، شعر و ادبیات و کتاب، مرکز هنرهای تجسمی(مهتا) و مرکز پویانمایی(رقومی) را در اختیار دارد که هر کدام نقش مهمی در تولیدات هنری جبهه انقلاب داشته‌‌‌اند.


اختلاس با گرگ وال استریت
نخست‌وزیر سابق مالزی در حالی دستگیر شده که رسوایی مالی در تهیه فیلم «گرگ وال‌استریت» یکی از مواردی است که وی باید پاسخگوی آن باشد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، نجیب رزاق نخست‌وزیر سابق مالزی برای تحقیقات و بازجویی درباره سوءاستفاده مالی چندین میلیون دلاری از صندوق «MDB1» مالزی دستگیر شد. این پول صرف سرمایه‌گذاری‌های مختلفی شده که ساخت فیلم «گرگ وال استریت» در سال ۲۰۱۳ بخشی از آن است. این چهره سیاسی به‌تازگی در مالزی دستگیر شد و این کمتر از ۲ ماه پس از آن است که وی در کمال ناباوری در انتخابات شکست خورد و از کرسی قدرت پایین کشیده شد. وی از جمله افرادی بود که از سوی دادگستری آمریکا در سوء‌استفاده از صندوق مالی کشورش متهم شده بود. گفته می‌شود میلیاردها دلاری که از این صندوق اختلاس شده صرف تامین هزینه زندگی شیک، از جمله سکونت در املاک لوکس در آمریکا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، استفاده از جواهرات و آثار هنری و نیز هالیوود شده است. اف‌بی‌آی اعلام کرده بود ۱۰۰ میلیون دلار از بودجه فیلمی که لئوناردو دی‌کاپریو در آن نقش‌آفرینی کرد از این صندوق سرمایه دولتی مالزیایی به دست آمده بود. گفته شده صندوق MDB1 پولی را به کمپانی تهیه فیلم هالیوودی «رد گرنایت پیکچرز » داد که کنترل آن را ریزا عزیز، پسرخوانده نجیب رزاق بر عهده داشت. هر چند دی‌کاپریو نیز ابتدا برای ارتباط با این مجموعه زیر سوال رفت اما دادگستری آمریکا در نهایت وی را از مطلع بودن از این اختلاس مبرا کرد.


Page Generated in 0/0063 sec