printlogo


کد خبر: 194938تاریخ: 1397/4/14 00:00
فرمانده آبی‌پوشان هوایی شده است
ابراهیمی مشتری جدی دارد؟

چرا هافبک تاثیرگذار استقلال قراردادش را با این تیم تمدید نمی‌کند. آیا او پیشنهاد خوب خارجی دارد؟
امید ابراهیمی را باید یکی از محبوب‌‌‌‌‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال دانست.
ابراهیمی از بازیکنانی است که هر مربی آرزو دارد او را در ترکیب تیم خود داشته باشد. این بازیکن با انگیزه و انرژی بسیار بالایی بازی می‌کند. او نه‌تنها وظایف دفاعی خود را بخوبی انجام می‌دهد و نقش یک فرمانده را در میانه میدان دارد بخوبی هم گل می‌زند.
ستاره محبوب آبی‌پوشان پایتخت در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و در هر 3 بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت و از بهترین‌‌های تیمش بود.
به نظر می‌رسد عملکرد خوب این بازیکن در روسیه باعث شده او مشتریان خارجی داشته باشد البته با توجه به سن و سالی که ابراهیمی دارد، مشتری او به احتمال خیلی زیاد از کشور قطر باشد و تیم‌‌های اروپایی معمولا به دنبال جذب بازیکنان با استعداد و جوان هستند.
ابراهیمی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است، این درحالی است که تمرینات آبی‌پوشان آغاز شده و شفر سخت خواستار حضور همه بازیکنان در تمرین گروهی است.
چرا ابراهیمی برای تمدید قرارداد امروز و فردا می‌کند؟ او چه در سر دارد؟ با وجود آنکه از الاهلی قطر به عنوان مشتری جدی و دست به نقد هافبک آبی‌پوشان سخن به میان می‌‌‌‌‌‌‌‌آید اما این باشگاه قطری هیچ واکنشی نشان نداده است.
به نظر می‌رسد ابراهیمی با پیشنهاد خوبی مواجه شده است و احتمال جدایی او از آبی‌پوشان زیاد است و این اصلا خبر خوبی برای شفر و هواداران نیست. باشگاه استقلال برای راضی نگه داشتن هافبک کلیدی و تاثیرگذارش دست به دامن باجناق او خسرو حیدری شده است و باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه می‌شود.
کریمی جانشین امید
هافبک سپاهان در فهرست فروش امیر قلعه‌نویی جا دارد و هم استقلال و هم پرسپولیس می‌توانند امیدوار به جذب این بازیکن باشند. امیر قلعه‌نویی سپاهان را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر  هدایت و رهبری خواهد کرد. این باشگاه اصفهانی تغییرات زیادی در تابستان داشته و بیشتر از هر تیمی پول صرف خریدهای جدید خود کرده و قلعه‌نویی برای متحول کردن تیمش طرحی نو در انداخته است. با پیوستن قلعه‌نویی به سپاهان جدایی چند بازیکن این تیم قطعی شده است. یکی از این بازیکنان علی کریمی است که محصول آکادمی سپاهان است و از محبوبیت بالایی هم برخوردار است. کریمی سابقه بازی کردن در فوتبال کرواسی را دارد و اگر آسیب‌دیدگی
بد موقع نبود احتمال حضورش در جام‌جهانی و حتی قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان زیاد بود اما قلعه‌نویی این بازیکن را نمی‌خواهد و او در فهرست فروش قرار دارد. کریمی هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داشته است. با توجه به تمدید قرارداد کامیابی‌نیا و حضور احمد نوراللهی و البته محرومیت پرسپولیس در فصل جابه‌جایی تابستانی می‌توان گفت کریمی از سرخپوشان دور شده است. اما استقلال می‌تواند امیدوار به جذب این بازیکن باکیفیت باشد آن هم در شرایطی که احتمال جدایی امید ابراهیمی از آبی‌پوشان بسیار جدی شده است و شاید او راهی الاهلی قطر شود. علی کریمی در چنین شرایطی می‌تواند بهترین گزینه برای میانه میدان استقلال و حضور در کنار فرشید باقری باشد.


Page Generated in 0/0062 sec