printlogo


کد خبر: 194940تاریخ: 1397/4/14 00:00
اخبار

قلعه‌نویی: درباره تیم‌ملی از فردوسی‌پور سؤال کنید نه کارشناسان!
 امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که با فارس انجام داد انتقادات جدی‌ای را متوجه مجری برنامه 2018 کرد. او در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از عملکرد تیم‌ملی در جام‌جهانی چه بود، گفت: درباره عملکرد تیم‌ملی باید از آقای عادل فردوسی‌پور بپرسید و هر کس هم راجع به تیم‌ملی صحبت کند به چشم نمی‌آید! فردوسی‌پور هر وقت دلش بخواهد یک خطی را دنبال می‌کند و موضوع را به آن سمت می‌کشاند و هر کاری که دلش می‌خواهد در فوتبال انجام می‌دهد. متأسفانه کسی نیست بخواهد جلوی او را بگیرد. متأسفانه یک گروهی وجود دارد و هر کاری که می‌خواهد انجام می‌دهد. فقط من برای برانکو متأسفم زمانی که مربی تیم‌ملی بود عادل فردوسی‌پور را نداشت.

نشست هماهنگی فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک
نشست هماهنگی روسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا با کادر سرپرستی، با حضور رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل و نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست صالحی‌امیری ضمن خیر مقدم به روسای فدراسیون‌ها ابراز داشت: از نظر مردم 2 حوزه ورزش و هنر نقش بسزایی در نشاط و شادابی جامعه خواهد داشت و  مسؤولان ورزش باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. به‌عنوان مثال همین حضور تیم‌ملی فوتبال در رقابت‌های جهانی و اثرات مثبت آن در میان مردم مشهود است. وی ادامه داد: در بحث بودجه تمام تلاش کمیته شفاف‌سازی است و دیدید که برای نخستین بار  بودجه  فدراسیون‌ها و مبالغ واریزی به حساب آنها  روی خروجی سایت کمیته قرار گرفت و فدراسیون‌ها می‌توانند دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را از خزانه‌دار محترم دریافت کنند. صالحی‌امیری ضمن بیان برخی نکات اظهار داشت: هدف وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان است و این مهم محقق نمی‌شود مگر در آرامش و پرهیز از حواشی و هدف از برگزاری این نشست‌ها ارائه آخرین گزارشاتی است که از سوی کادر سرپرستی  عنوان می‌شود تا اگر دغدغه خاطری دارید و نقصی وجود دارد مطرح و در جهت رفع آن اقدام شود.

فنرباغچه و بشیکتاش با ۱۰ میلیون یورو به دنبال انصاری‌فرد
2 باشگاه بزرگ ترکیه‌ای به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد برای شروع فصل جدید هستند. ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری‌فرد که فصل گذشته عملکرد خوبی در  المپیاکوس داشت، در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر تیم‌ملی فوتبال پرتغال گلزنی کرد. قیمت این بازیکن در حال‌ حاضر به ۱۰ میلیون یورو رسیده است و باشگاه  المپیاکوس قصد دارد با فروش ستاره ایرانی خود این مبلغ را به دست بیاورد. 2 باشگاه فنرباغچه و بشیکتاش علاقه‌مندی خودشان را به جذب انصاری‌فرد اعلام کرده‌اند. هر چند این بازیکن هنوز با المپیاکوس قرارداد دارد ولی باید دید که او برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

چوب بیلیاردبازهای ایران در فرودگاه جا ماند!
در حالی که تیم‌ملی اسنوکر زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در چین حضور دارد اما با جا ماندن چوب‌های بیلیارد، اسنوکربازان ایران با چوب‌های آماتور بازی کردند و حذف شدند. به گزارش ایسنا، تیم‌ملی اسنوکر زیر ۱۸ سال ایران که به منظور شرکت در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جوانان جهان، دهم تیر با پرواز هواپیمایی ماهان راهی کشور چین شده بود اما متاسفانه با سهل‌انگاری صورت گرفته، چوب‌های بازی ملی‌پوشان با پرواز ارسال نشد. ملی‌پوشان اسنوکر ایران در حالی که هنگام تحویل بار در ایران به اهمیت این وسایل تاکید کرده بودند پس از رسیدن به مقصد هنگام تحویل گرفتن بار متوجه شدند چوب‌های آنها گم شده است. پس از پیگیری‌های مکرر توسط فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران مشخص شد که هنگام جابه‌جایی، چوب‌ها از روی نقاله بار فرودگاه امام خمینی (ره) افتاده‌اند و کسی هم متوجه این موضوع تا زمان پیگیری‌ها نشده است. حتی پس از این اتفاق چوب‌های اسنوکربازان توسط شرکت هواپیمایی به پکن فرستاده می‌شود اما با توجه به اینکه مسابقات در شهر دیگری بود هنوز چوب‌ها در پکن است و به دست ملی‌پوشان نرسیده است! گفته می‌شود فدراسیون بیلیارد به خاطر این اتفاقات به شرکت هواپیمایی اعتراض کرده که البته نتیجه‌ای هم نداشته است.


Page Generated in 0/0068 sec