printlogo


کد خبر: 194984تاریخ: 1397/4/16 00:00
کوتاه و گویا

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رویکرد بنیاد ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران است، گفت: باید شرایطی فراهم شود که ایثارگران بدون مراجعه حضوری به بنیاد، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. مهدی ایزدی افزود: باید شرایطی فراهم شود که ایثارگران خدمات را در منزل و بدون مراجعه حضوری به بنیاد دریافت کنند و تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.
علی مبشری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر تولید خیار شور و رب گوجه فرنگی در یک کارگاه واقع در حومه شیراز، بازرسان بهداشت به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به نمونه‌برداری از تولیدات آن کردند. وی افزود: در آزمایش‌های انجام شده مشخص شد مواد تشکیل‌دهنده این محصولات با برچسب روی آنها همخوانی ندارد و علاوه بر این کارگاه مورد نظر نیز فاقد مجوز فعالیت است، بنابراین با محرز شدن تخلف، شعبه دهم این اداره کل رای به تعطیلی این کارگاه و ضبط تمام تولیدات آن صادر کرد.
رضا عابدینی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 21 تهران گفت: بیش از 55 درصد سطح کاربری اراضی محدوده منطقه21 منحصرا صنعتی و نظامی است که این مهم مجموعه مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت را بر آن داشت تا ضمن لحاظ کردن جمعیت 10 درصدی شهری ساکن، حجم بالای کارخانجات، صنایع و اماکن و پادگان‌های نظامی را نیز در تدوین سند 5 ساله سوم شهر تهران بگنجاند.
در راستای حمایت از تحقیقات در حوزه فناوری ‌نانو، ستاد توسعه فناوری نانو در 4 تیرماه 1397، بیش از 22 میلیارد ریال حمایت‌تشویقی به 2579 محقق نانو پرداخت کرد.
مدیران، معاونان و تعدادی از رایزنان فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری بازدید و با مدیران کانون گفت‌وگو کردند.
سهیلا صادق‌زاده، شهردار منطقه 10 تهران از تنظیم و صدور سند مخاطرات 60 واحد آموزشی خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری سند مخاطرات 65 واحد آموزشی باقیمانده نیز صادر می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در این منطقه خبر داد. فائزه دولتی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی مقوله عفاف و حجاب در جامعه، افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در 3 حوزه فرد، خانواده و جامعه است.
قنوات شمال تهران با هدف استفاده بهینه از پتانسیل‌های طبیعی موجود در منطقه، جهت آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرند.


Page Generated in 0/0066 sec