printlogo


کد خبر: 194995تاریخ: 1397/4/16 00:00
اخبار

انتصاب مدیران جدید شبکه یک و 5
چندی است خبرهایی از تغییرات در بخش‌های مدیریتی سیما به گوش می‌رسد؛ ابتدا استعفای علیرضا برازش، مدیر شبکه یک رسانه‌ای شد و در ادامه موضوع انتصاب سیدجواد رمضان‌نژاد به عنوان مدیر این شبکه به میان آمد. همه اینها گمانه‌زنی بود تا اینکه روز پنجشنبه تصمیم‌گیری‌های مدیران سازمان صداوسیما تکلیف مدیران جدید شبکه‌های یک و 5 را روشن کرد. به این ترتیب از این پس مجید زین‌العابدین که پیش‌تر مدیریت شبکه تهران را برعهده داشت به عنوان مدیر جدید شبکه یک منصوب شد. همچنین سیدجواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه افق هم جایگزین زین‌العابدین در شبکه 5 شد. به گزارش تسنیم، مجید زین‌العابدین متولد سال 56 است و تحصیلاتش کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است. از جمله سوابق مجید زین‌العابدین می‌توان به مدیریت شبکه 3، سرپرست گروه اجتماعی شبکه خبر، جانشین سردبیر بخش خبری 20:30، تهیه‌کننده برنامه‌های سیاسی شبکه خبر، دبیر شورای راهبردی شبکه خبر، کارشناسی اداره کل حقوقی سازمان و ... اشاره کرد. سیدجواد رمضان‌نژاد نیز متولد سال 56 در شهر تهران است و در حال حاضر دارای دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است. وی از سال 93 تاکنون مدیر شبکه افق بوده و پیش از این نیز مدیر گروه مستند شبکه 4، عضو شورای راهبردی سیمافیلم، عضو شورای بررسی طرح برنامه‌های مستند سیما، مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی مرکز بسیج صداوسیما، سردبیر بخش‌های خبری مختلف رادیو و تلویزیون و ... بوده است.  مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید شبکه‌های یک و 5 سیما امروز شنبه برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد در روزهای آتی مدیر جدید شبکه افق نیز معرفی شود.


واکنش کتایون ریاحی به مریم رجوی خائن، حنایت دیگر رنگ ندارد
17 هزار شهید ترور بهایی است که ملت ایران در قبال استقلال خود پرداخت کرده است و در این میان دست خون‌آلود منافقین بیش از همه در این وطن‌کشی دخیل است. در حالی که نشست اخیر منافقین به مدد «تور‌های 25 یورویی فرانسه» با افتضاحات فراوانی برگزار شد، مردم ایران واکنش‌های متفاوتی نسبت به آن داشتند. کتایون ریاحی نیز از جمله افرادی بود که نسبت به این کوردلان واکنش نشان داد. وی در پست اینستاگرامی خود نوشت: «خائن، حنایت دیگر رنگ ندارد! خدا را شاکرم که حافظه تاریخی هموطنانم در این باره بسیار خوب کار می‌کند، حنای مریم خائنی که 17 هزار نفر از هموطنانش را شهید کرد در نزد ایرانیان دیگر رنگی ندارد. خداوند همه را به راه راست هدایت کند».


پیشتازی نه چندان چشمگیر کمدی‌ها
 سینماهای کشور در هفته‌ای که گذشت شاهد فروش استانداردی برای فیلم‌های سینمای ایران بودند. فروشی که همچنان سهم فیلم‌های کمدی از آنها بیشتر است و در این بین فیلم سینمایی «تگزاس» و «خجالت نکش» توانستند مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. به گزارش فارس، جدید‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران که از گفت‌وگوی خبرنگار فارس با دفاتر پخش احصا شده، بدین شرح است: فیلم سینمایی «تگزاس» با در اختیار داشتن ۷۰ سالن سینما؛ ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان. فیلم سینمایی «خجالت نکش» با در اختیار داشتن ۸۰ سالن سینما؛ ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان. فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» با در اختیار داشتن ۳۹ سالن سینما؛ ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان. فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» با در اختیار داشتن ۴۸ سالن سینما؛ ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان. فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» با در اختیار داشتن ۶۴ سالن سینما؛ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان. فیلم سینمایی «دارکوب» با در اختیار داشتن ۷۰ سالن سینما؛ ۷۰۰ میلیون تومان. فیلم سینمایی «در وجه حامل» با در اختیار داشتن ۱۴ سالن سینما؛ ۱۷۵ میلیون تومان فروش داشته است.
 


Page Generated in 0/0069 sec