printlogo


کد خبر: 195043تاریخ: 1397/4/17 00:00
کوتاه و گویا

فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش روز یکشنبه 17 تیرماه ساعت 16:30 در نخستین برنامه « انتهای خیابان سرو» با حضور منتقدان سینما  نقد و بررسی می‌شود. موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس هر هفته میزبان جلسات نقد و بررسی سینمای انقلاب و جنگ است.
دوره آموزشی مهارت‌افزایی مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در 3 بخش رباتیک، هوافضا، خلاقیت و برنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان آغاز شد.
اولین جشنواره تابستانی شادستان به منظور غنی‌سازی و گذران مطلوب اوقات فراغت در شهرداری منطقه 10 تهران آغاز به کار کرد.
سیدحسین یحیی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان میلاد‌ استعمال دخانیات و مصرف الکل را 2 دلیل عمده ابتلا به سرطان‌های سر و گردن دانست و گفت: شیوع سرطان‌های سر و گردن در ایران برابر با سایر کشورهای دنیاست اما در ایران این سرطان بیشتر مردان را مبتلا می‌کند.
حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان با نگاه تربیتی قطعاً نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، اظهار داشت: معتقدیم متولی اصلی برنامه‌های اوقات فراغت، خانواده است و دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار خانواده باشند. وی با بیان اینکه 5 میلیارد تومان برای برنامه‌های تابستان پیش‌بینی شده است، گفت: بیشتر برنامه‌های تابستانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رایگان است.
 


Page Generated in 0/0125 sec