printlogo


کد خبر: 195053تاریخ: 1397/4/17 00:00
اخبار

«هزارپا» در افتتاحیه رکورد شکست
فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در 3 روز نخست اکران به فروش یک‌میلیارد و 700 میلیون تومانی رسید و رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران که پیش از این در اختیار «نهنگ عنبر2» بود را جابه‌جا کرد. علی سرتیپی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حالی که سالن‌های این فیلم هنوز تکمیل نشده، چهارشنبه 400 میلیون، پنجشنبه 600 میلیون و جمعه 700 میلیون تومان فروش داشت. اضافه شدن سینماها در شهرهای مختلف تاثیر زیادی روی فروش این فیلم‌ها داشته است. به طور مثال فروش روز جمعه «هزارپا» در سینما اطلس مشهد 22 میلیون، سیتی‌سنتر اصفهان 15 میلیون و باغ کتاب تهران 33 میلیون تومان است. با فروش روز جمعه هزارپا رکورد فروش یک روز سینمای ایران هم که در اختیار نهنگ عنبر2 بود شکسته شد. با ادامه این روند هزارپا در مسیر تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران قرار دارد.

برزو ارجمند در «زندانی‌ها»
فیلمبرداری جدیدترین اثر سینمایی مسعود ده‌نمکی با عنوان «زندانی‌ها» در تهران ادامه دارد. بتازگی برزو ارجمند و بهنوش بختیاری هم به این پروژه سینمایی اضافه شده‌ و جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی رفتند. به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی زندانی‌ها، این فیلم  هفته گذشته در زندان قصر تهران کلید خورد. گفتنی است، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی‌زاده، رسول نجفیان و امیر نوری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


شجاعی‌طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت شد
مسعود نجابتی، دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت، طی حکمی سید مسعود شجاعی‌ طباطبایی را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد. به گزارش تسنیم، از برخی سوابق حرفه‌ای و هنری سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی می‌توان به طراح و برنامه‌ریز نخستین‌جشنواره کارتون بین‌المللی گریک کارتون یونان، عضو هیات داوران جشنواره بین‌المللی کارتون سن آنتونیو کوبا 1380، عضو هیات داوران جشنواره کارتون بین‌المللی پکن 1383، عضو هیات داوران جشنواره بین‌المللی کارتون آیدین دوغان ترکیه 1384، عضو هیات داوران جشنواره بین‌المللی کارتون بل هوریزونته برزیل 1388، عضو هیات داوران سی‌وهشتمین دوره جشنواره بین‌المللی کارتون پیراسیکای برزیل 1390 اشاره کرد. سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی در حال حاضر سرپرستی معاونت هنری سازمان تبلیغات اسلامی را بر عهده دارد. پنجمین جشنواره هنر مقاومت، دی‌ماه سال جاری، به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی در تهران برگزار خواهد شد.


«دنیای ژوراسیک» میلیاردی شد
فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: قلمرو ساقط شده» رسماً به باشگاه فیلم‌های میلیاردی پیوست. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، پنجمین فیلم از مجموعه ژوراسیک، سی‌وپنجمین فیلم تاریخ است که فروش آن از مرز یک‌میلیارد دلار می‌گذرد. «دنیای ژوراسیک: قلمرو ساقط شده» به سری قبلی خود «دنیای ژوراسیک 2015» که با یک میلیارد و 700 میلیون دلار عضو باشگاه میلیاردی شد و به نمایش خود پایان داد، ملحق می‌شود. این فیلم در سینماهای آمریکای شمالی به رقم 304 میلیون و 800 هزار دلار و در سینماهای جهان به رقم 700 میلیون و 700 هزار دلار رسید. کمپانی یونیورسال که این فیلم را تولید کرده با این موفقیت، هفتمین رکورد عضویت باشگاه فیلم‌های میلیاردی را برای خود ثبت کرد. فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو ساقط شده» از جنبه زمان داستان 4 سال پس از داستان سری قبلی «دنیای ژوراسیک» اتفاق می‌افتد که در آن 2 شخصیت «کریس پرَت» و «برایس دالِس» در تلاشند دایناسورهای باقیمانده در جزیره «نوبلار» را قبل از فوران آتشفشان و نابودی آنها نجات دهند.


Page Generated in 0/0071 sec