printlogo


کد خبر: 195054تاریخ: 1397/4/17 00:00
اخبار

می‌خواهم فیلمی جهانی برای رئیسعلی دلواری بسازم
ضیاءالدین دری، کارگردان برجسته سینما و تلویزیون که آثاری چون «کلاه پهلوی» و «کیف انگلیسی» را در کارنامه دارد، با بیان اینکه قصد دارد فیلمی بین‌المللی درباره رئیسعلی دلواری بسازد، اظهار داشت: من برای نخستین ‌شهید تاریخ معاصر ایران در خلیج فارس، رئیسعلی دلواری، کاری جهانی دارم با اشل جهانی، با بودجه 30 میلیون دلاری که به سهولت می‌توانیم شریک هندی برایش بگیریم. چون فیلم در هندوستان می‌گذرد و به سهولت می‌توانیم پولش را در بیاوریم. این فیلم بازیگران بین‌المللی می‌خواهد. این طوری نیست که با بازیگران خودمان بسازیم و حرف‌مان را به جهان بزنیم که خلیج‌فارس یعنی چه؟ داستانی است که با قتل ناجوانمردانه رئیسعلی دلواری آغاز می‌شود، یعنی از آخرین جنگ رئیسعلی. به گزارش تسنیم، این کارگردان سینما همچنین با انتقاد از مدیران پیشین سینما و با اشاره به پروژه سریال حضرت زینب(س)، گفت: این الف ویژه‌هایی که حرفش زده می‌شود و تلویزیون می‌خواهد انجام بدهد، احتمالا صد میلیارد هزینه دارد. من می‌خواستم با بودجه 30-20 میلیاردی این سریال را بسازم، ولی به اندازه 13 قسمت، نه 130 قسمت، چون جواب نمی‌دهد. سریال درباره حضرت زینب(س) حتی اگر متوسط هم در بیاید، موفقیتش قابل پیش‌بینی است. به خاطر اینکه زنان این مملکت شیفته حضرت زینب(س) هستند، زنان جامعه اگر  بنشینند تماشا کنند، به نظرم  پرمخاطب‌ترین سریال سیما خواهد شد.


«سیتی سنتر» و «چهارباغ» میزبان جشنواره فیلم کودک
پردیس‌های سینمایی چهارباغ، ساحل و سیتی‌سنتر میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شدند. به گزارش مهر، جلسه شورای اجرایی سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور مدیران و دست اندرکاران این رویداد برگزار و پردیس‌های سینمایی نمایش‌دهنده فیلم‌های این رویداد بین‌المللی معرفی شدند. علیرضا رضاداد دبیر، عزت‌الله علیزاده معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی، سیداحد میکائیل‌زاده معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی، فرزاد اژدری مدیر دبیرخانه، فرزاد مهاجرانی مسؤول دبیرخانه الکترونیک، عادل دهدشتی قائم‌مقام مدیر اجرایی اصفهان و سید مهدی سجادزاده مسؤول دبیرخانه دفتر اصفهان سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در جریان روند پیشبرد امور اجرایی مربوط به برگزاری این رویداد قرار گرفتند. همچنین علیرضا رضاداد در جریان مراحل مختلف آماده‌سازی فنی و برنامه پیوستن ظرفیت‌های نمایشی پردیس سینمایی مجتمع تجاری، فرهنگی و گردشگری سیتی‌سنتر به جمع سامانه نمایش فیلم‌های سینمایی کشور قرار گرفت. سینمای سیتی‌سنتر شامل ۱۰ سالن نمایش مجهز به استانداردهای روز دنیاست. در هر یک از این پردیس‌ها، 3 سالن سینما به نمایش فیلم‌های سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اختصاص خواهد داشت. با توجه به اینکه پردیس سینمایی چهارباغ در مرکز شهر اصفهان قرار دارد با تمام ظرفیت مانند دوره قبل جشنواره، میزبان این رویداد سینمایی خواهد بود. سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد از ۸ تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.


مهران مدیری، رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بولینگ شد!
مهران مدیری، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون پنجشنبه هفته گذشته به فدراسیون بولینگ و بیلیارد رفت و با اهالی و رئیس فدراسیون آن دیدار کرد. پس از این بازدید و دیدار، طی حکمی از هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون، مهران مدیری به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس منصوب شد. در بخشی از  این حکم حاشیه‌ساز آمده است: «برادر ارجمند جناب آقای مهران مدیری! با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون منصوب می‌نمایم. مفتخریم تا از همکاری شمار برادر بزرگوار بهره‌مند گشته و همت والای شما در راستای ارتقا و پیشرفت این مجموعه این بار نیز با موفقیت بیشتر به ثمر نشیند».
 


Page Generated in 0/0064 sec