printlogo


کد خبر: 195101تاریخ: 1397/4/19 00:00
بدون تیتر

  طرح نشاط و تعالی با آموزش‌های شهروندی به فرزندان کارکنان شهرداری منطقه یک تهران باعث رشد اجتماعی و تربیتی آنها و ارتقای فرهنگ زندگی شهرنشینی می‌شود.
  «نسخ خطی دوره‌های اسلامی» به مدت  2 هفته در مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی(ره) به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه با مشارکت کتابخانه و  موزه ملی ملک وابسته به آستان قدس رضوی  و با هدف اهمیت نسخ خطی به عنوان یکی از  بهترین مشخصه‌ها برای معرفی اصالت پیشینه فرهنگ کشورها و ضرورت شناخت اولیه نسخ خطی بین مردم بویژه نسل جوان و سوق دادن  دوستداران هنر به بازدید از آثار نمایشگاهی و ارتقا و تقویت ذوق بصری افراد از سوی مدیریت فرهنگی - هنری مترو در ایستگاه متروی  شهید بهشتی(ره) برپاست.
  معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از پیگیری دوباره این سازمان درباره اعلام تخصیص ارز برای مسافران به تفکیک مقصد خبر داد. علی‌اصغر مونسان در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه با وزارت کار با موضوع ایجاد 50هزار فرصت شغلی در حوزه گردشگری، اظهار داشت: «ما بارها از بانک مرکزی درخواست کردیم موضوع تبدیل ارز و تامین منابع ارزی برای گردشگران ورودی و خروجی سامان پیدا کند و مدتی هم منتظر ماندیم اما متاسفانه پاسخی در این زمینه دریافت نکردیم».


Page Generated in 0/0060 sec