printlogo


کد خبر: 195143تاریخ: 1397/4/20 00:00
تلاشی برای توجیه غلط‌های اضافه
آزادی بیان‌شون از پهنا تو حلقم!‌

فرشته موسوی: وقتی مدیرعامل فیس‏بوک و واتس‏آپ اعتراف کرد حساب‌هایی را به سفارش آمریکا و رژیم صهیونیستی، بسته است، ما هم زود دست به کی‏بُرد شدیم تا توجیه‏اش کنیم، ببینیم اس‌ام‌اس واریزی این ماه می‌آید یا نه؟!

این کار زشت فیس‏بوک می‌تواند به دلایل زیر باشد:
١- خُب امریکا و اسرائیل خیلی بشردوست هستند و نمی‌خواهند آدم‌های مهم وقت‌شان را در فیس‌بوک تلف کنند.
٢- از آنجایی که زاکربرگ یک مادر مریض و دو خواهر دم بخت دارد و باید جهیزیه آن‌ها را تهیه کند، مجبور است آمار زار و زندگی آدم‌ها را به قیمت‌های ناچیز به آمریکا و اسرائیل بفروشد. آن‌ها هم وسط این آمارها دیدند که شلوار بعضی‌ها دارد دو تا می‌شود و بحث از «با اجازه کپی» به «شما فیت‌نس کار می‌کنید؟» کشیده است، فی‌الفور دستور دادند حساب این‌ها را ببندند که کانون‏شان از هم نپاشد.
٣- بعضی‌ها هم امسال کنکور داشتند و به‌جای حفظ کردن تاریخ ادبیات و آثار جامی، در فیس‌بوک مشغول پوک و پوک‏بک با بروبچ قلم‌چی بودند، خب صددرصد اینجا هم لازم بود آمریکا و اسرائیل وارد شوند و حساب آن‌ها را ببندند.
۴- بعضی پدر‌ و مادرها هم که دست‌شان به جایی بند نبوده، دست به دامن این‌ها شدند که حساب بچه‌های‌شان را ببندند. گویا آنقدر بسته اینترنتی خریده بودند که بچه کوچیکه بی شیرخشک مانده و داشته مودم را گاز می‌زده.
٥-یک عده هم فیس‌بوک را با اینستا اشتباه گرفته و تایم‌لاین را با عکس‌های لب‌غنچه‌ای کنار ماشین و پیتزا و نوتلا پر کرده بودند، خب برای فراغت ما هم که شده لازم بود آمریکا وارد شده و حسابشان را ببندد. آی دلم خنک شد...
خب می‌بینید که آمریکا و اسرائیل بدون دلیل کاری نمی‌کنند، خصوصاً خلاف حقوق بشر!
 


Page Generated in 0/0069 sec