printlogo


کد خبر: 195146تاریخ: 1397/4/20 00:00
آموزش آشپزی سالم در سیمای سالم
اسپاگتی با سس فرنچی

افشار جابری:  جهت پخت این غذا برای چهار نفر آدم بخور، ابتدا یک بسته ماکارونی «نان خشکک» را تهیه کرده و در ظرف‌های نچسب «تفلونینه» جوش بدید، در ضمن اگر سِت کامل این ظرف‌ها رو تهیه کنید می‌تونید در قرعه‌کشی هفتگی هزار ویلای مبله هم شرکت کنید. در ادامه ماکارونی رو آبکش کنید و با استفاده حشره‌کش «کیش و مات» که تا آخر ماه خریدش 10 درصد تخفیف داره، فضایی ایمن و پرنشاط رو برای خودتون و خانواده‌تون فراهم کنید.
برای تهیه سس فرانسوی این غذای خوشمزه، همین الان عدد یک رو به سامانه سه‌تا صفر، یک، هشت، دوتا هفت بفرستید. سپس به فست‌فود و بیرون‌بر «سه‌‌سوت بامزه» همراه با پیک رایگان، متمایز در خدمات، زنگ بزنید تا این سس فرانسوی رو به علاوه سه‌تا قاشق یک بار مصرف بیارن دم در خونتون.
در ضمن اصلا نگران کثیف‌کاری‌‌ها نباشید. اگر مقداری از غذا روی زمین ریخت، می‌تونید از قالی‌شویی «فرش، عرش ماست» با حمل بار رایگان و پیشرو در خدمت‌رسانی کمک بخواهید. همچنین با پیش‌بینی درست قهرمان جام‌جهانی، یکی از شانس‌های قرعه‌کشی بزرگ شست‌وشوی رایگان «10 فرش برای 10 خانواده» باشید.
در پایان باید بگم برای آموزش بهترین غذاهای ایران و جهان، چند کتاب کمک آموزشی به نام «قدم‌به‌قدم» تهیه شده که توش علاوه بر درس‌نامه، تست‌های کنکور 10 سال اخیر همراه با جواب تشریحی هم وجود داره. همین الان ستاره چهل بیست و پنج رو بگیرید تا بهتون بگم.
 


Page Generated in 0/0064 sec