printlogo


کد خبر: 195149تاریخ: 1397/4/20 00:00
شرحی بر ماده 19 اعلامیه حقوق بشر سازمان ملل متحد
فیس‏ خوک!
فیس‌بوک اعتراف کرده است که به دستور دولت آمریکا و رژیم‌صهیونیستی صفحات برخی از کاربران را می‌بندد

امین شفیعی: «هر انسانی محق به آزادی عقیده و بیان است. این حق شامل آزادی داشتن باور و عقیده بدون مداخله، حق جست‌وجو، دریافت و انتشار اطلاعات و افکار از طریق هر رسانه‌ای بدون ملاحظات مرزی است».
انسان: پستانداری است که دو پا، دو دست، یک کله و مخلفاتی دیگر دارد و در شهرک‌های صهیونیست‏نشین در فلسطین اشغالی زندگی می‌کند. یا در آمریکاست و ثروت کلانی دارد و آن را بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای نیل رژیم صهیونیستی به اهداف خود هزینه می‌کند. یا در اروپاست و در انجمن‌های ضد اسلامی عضویت دارد. یا مسلمان است و مسلمانانی که با رژیم صهیونیستی مخالفت می‌کنند را می‌کشد.

محق: صفتی از ریشه حمق که در تسلسل واژه‌ای جای ح و میم آن عوض شده و
هم خانواده حماقت، تحمیق، احمق و... می‌باشد و هر گونه شباهت ظاهری و باطنی به کلماتی نظیر حق، حقیقت، حقوق و... اتفاقی بوده و مد نظر این ماده نمی‌باشد. لذا منظور از انسان محق انسانی احمق است که به خوبی تحمیق شده و این بیانیه را پذیرفته است.

آزادی: هرگونه غلطی است که انسان انجام دهد! و تعریف انسان در بخش اول آمده است. در مورد غلط‌های سایر موجودات تا جایی که در تعارض با غلط‌های انسان، که تعریف آن در بخش اول آمد، نباشد صدق می‌کند!

عقیده: هم‌خانواده عقده است و به معنی کلیه مشکلاتی است که در کودکی برای انسان، که تعریف آن در بند اول آمد، پیش آمده و می‌خواهد سر دیگران خالی کند.

بیان: کلیه کلماتی که از گلوی انسان، که تعریف آن در بند اول آمده، خارج می‌شود. چه مفهومی داشته باشد چه نداشته باشد.

حق: همان محق است که میم آن را مثل میم مشکلات زدیم تا بلکه شکلات شود! هار هار هار!

باور: با چیزی ور رفتن، با چیزی بازی کردن. یعنی آنقدر با این ماده و مصادیقش ور بروید تا در خور شأن انسان، که تعریفش در بند یک آمد، شود.

مداخله: فضولی در کار انسان است. دیگه نگم برات که تعریفش در بند اول آمده.

جست‌وجو، دریافت و انتشار اطلاعات: دردسرتان ندهم! بروید هر چیزی که برای انسان(بگم برات؟!) خوب است را یافته و به اشتراک بگذارید.

افکار: یا همان آفکار یا ساعت آف شدن کار یا پایان کار مغز است که در این ساعت بهتر می‌توان از رفتار وحشیانه انسان(بگم؟) تمجید کرد.

رسانه: هر وسیله‌ای که بتواند صدای مظلوم‌نمایی انسان را به گوش سایر موجودات رسانده و آن‌ها را تبدیل به انسان کند. برای تاکید عرض کنم که تعریف انسان اول در ماده اول و تعریف انسان دوم نیز در ماده اول آمده!

مرز: فاصله بین دو رود نیل و فرات که ارواح عمه انسان دلش می‌خواهد کشورش را آنجا بنا کند.

نتیجه تحلیلی: فیس‌بوک و واتس‏آپ و بقیه موظف‌اند حساب تمام کاربرانی را که بر علیه اسرائیل فعالیت می‌کنند، ببندند. پولش را هم پیش‏پیشکی گرفته‏اند.
 


Page Generated in 0/0067 sec