printlogo


کد خبر: 195166تاریخ: 1397/4/20 00:00
افشای اسکرین شات محرمانه از واکنش‌ها به خروج آمریکا
واکنش‌های محرمانه
علی بهمنی

رییس دولت: خروج آمریکا از برجام از اول هم برای دولت من معلوم بود. در ضمن من کی گفتم که آمریکا کدخداست و باید به جای بقیه کشورها دَمِ او را ببینیم؟!

زیباکلام: آمریکای جیگر از برجام خارج نشده و اصلا جای نگرانی نیست. اظهارات دیشب ترامپ نیز در واقع دسیسه چینی دلواپسان است و به زودی شماره حساب من اعلام خواهد شد.

مکرون: آقای روحانی شما دو قرارداد جدید با فرانسه ببندید برگرداندن ترامپ با ما!

محمود صادقی: ترامپ اگر در اقدام خود صادق است و این همه با ایران دشمن، پس چرا در خانه اش به جای مستراح فرنگی از مستراح ایرانی استفاده می کند؟

علی مطهری: موفقیت دولت تدبیر و امید در این پیروزی بزرگ را به دولت، ملت و خصوصا ریاست محترم مجلس تبریک عرض نموده و امید است FATF با ثبت رکورد تصویب در 10 دقیقه برگ سبزی دیگر از این همکاری دولت و مجلس باشد.
روزنامه شرق: امضای موگرینی هم تضمین است!

روزنامه آرمان: پیش بینی عجیب آیت الله از عاقبت برجام

عراقچی: خروج آمریکا برجام را نقض نمی‌کند.

نوبخت: خارج شدن آمریکا از برجام باعث پیشرفت مذاکرات می شود. به جای این که 6 کشور را متقاعد کنیم این بار باید 5 کشور را متقاعد کنیم و این دستاورد کمی نیست!

لیلا حاتمی: ترامپ به خاطر فشار پروتزها...! نه پروستات ها...! نه پروتئوس‌ها... پرتئوس‌ها دیگه هان...؟ این هم نه...؟ آهان پرومتئوس ها...؟ بله به‌خاطر پرمتئوس ها... چی این هم نه؟ خب به هر حال به خاطر یه دلیل کوفتی خارج شده دیگه...!

مدیر رسانه ملی: اجازه آقا میشه اعلام کنیم ترامپ از برجام خارج شده؟
 


Page Generated in 0/0059 sec