printlogo


کد خبر: 195198تاریخ: 1397/4/20 00:00
اخبار

حمایت نادر طالب‌زاده از مجموعه مستندهای «به وقت جام»
تهیه‌کننده برنامه «عصر» گفت: سازندگان مستند «به وقت جام» خلأ برنامه‌سازی در تلویزیون را بخوبی شناسایی کرده‌اند و می‌دانند چه جاهایی را در رسانه پوشش نداده‌ایم و به بهانه فوتبال به سمت آنها رفتند. به گزارش فارس، نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و برنامه «عصر» درباره مجموعه مستند «به وقت جام» گفت: «من معتقدم این مجموعه مستند کار خوب، مثبت و نویی است. بویژه اینکه این گروه خلأ برنامه‌سازی در تلویزیون را بخوبی شناسایی کردند و می‌دانند چه جاهایی را در رسانه پوشش ندادیم و به بهانه فوتبال به سمت آنها رفتند.» تهیه‌کننده و طراح برنامه «عصر» در ادامه بیان داشت:
«تنها مشکلی که این بچه‌ها دارند عدم تخصیص بودجه مناسب و کافی است و معمولا اهمیتی به بودجه آنها داده نمی‌شود اما تیم تدوین و فیلمبرداری‌شان بشدت خوب و حرفه‌ای هستند. نکته بعدی اینکه آنها برای ساخت این مستند شتاب زمان داشتند، چرا که کار در حال حرکت است و مثل یک گزارش مستند بوده و در همان چارچوب خوب جواب می‌دهد.» وی در پاسخ به اینکه تصاویر استفاده شده در «به وقت جام» برای مخاطب تازگی داشت، افزود: «هر قسمتی که تولید شده بود با همان نگاه ثریا و دغدغه افراد متعهد در ایران روی آنتن رفته بود و در همان حد هم کار قابل قبولی بود. شاید شتاب زمان اجازه ندهد در عمقی که می‌خواهند حرکت کنند، چرا که به هر حال سفر پردغدغه‌ای است و به طور قطعی زمان می‌برد تا آدم به همه ابعاد کشور دیگر دسترسی پیدا کند. مرحله بعدی تدوین خواهد بود اما شتاب زمان این اجازه را نمی‌دهد و کار را محدود می‌کند اما با همه این تفاسیر کار خوبی شده است.» مجری برنامه «۵۷» با اشاره به اینکه باید سفارش این گروه برنامه‌ساز را به سازمان صداوسیما کرد، افزود: به نظرم باید در جایی سفارش‌شان را بکنند، چرا که ما در تلویزیون و برنامه‌سازی شبیه این گروه نداریم. اینها یک نفر و 2 نفر نیستند و یک گروه جلو، یک گروه پشت دوربین و گروهی محقق هستند. تعداد بسیاری از کارشناسان تراز اول کشور این گروه را تشکیل دادند که یکی از خروجی‌های‌شان همین مستندسازی است.

آخرین خبرها از سلامتی کارگردان «کیف انگلیسی»
به گفته فرزند ضیاءالدین دری، کارگردان تلویزیون، وضعیت پدرش بعد از بستری شدن در بیمارستان بهتر است اما همچنان باید بستری باشد. به گزارش مهر، نوید درّی درباره وضعیت جسمانی پدرش که در بیمارستان بستری است، گفت: پدرم به دلیل تب شدید و عفونت در بیمارستان بستری شد و هنوز منتظریم پزشکان خبرهای جدید را اعلام کنند. وی در پایان بیان کرد: خدا را شکر وضعیت پدرم بهتر است اما همچنان باید تحت نظر پزشکان باشد و آزمایش‌هایی را انجام دهد. ضیاءالدین دری از جمله کارگردانان سرشناس و پیشکسوت سینما و تلویزیون است که بسیاری او را با خاطره ساخت سریال‌های مهمی همچون «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» به خاطر دارند. او بتازگی در بیمارستان بستری شده است.


علم‌الهدی بالاخره از هنر و تجربه رفت
جعفر صانعی‌مقدم از اعضای هیات مدیره موسسه «هنر و تجربه» به عنوان مدیرعامل جدید این موسسه انتخاب شد. به گزارش «وطن امروز»، پس از کشمکش‌های بسیار در ارتباط با مدیریت گروه دولتی هنر و تجربه که از ابتدای راه‌اندازی آن توسط حجت‌الله ایوبی، مدیریت وقت سازمان سینمایی وزارت ارشاد در دولت یازدهم توسط امیرحسین علم‌الهدی اداره می‌شد، بالاخره و درپی استعفای امیرحسین علم‌الهدی بنا به دلایل شخصی، هیات مدیره موسسه «هنر و تجربه» به اتفاق آرا با توجه به سوابق جعفر صانعی‌مقدم در سینمای ایران وی را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه «هنر و تجربه» انتخاب کرد. البته گفتنی است علم‌الهدی همچنان عضو شورای سیاست‌گذاری و هیات مدیره این موسسه خواهد بود.


Page Generated in 0/0065 sec