printlogo


کد خبر: 195241تاریخ: 1397/4/21 00:00
اخبار

مهاجمی که باز هم در فهرست استقلال قرار گرفت
استقلال برای رفع نقاط ضعف خود چشم به 2 بازیکن از دیار زاینده‌رود بسته است. استقلال در فصل جابه‌جایی تابستانی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و جدایی امید ابراهیمی حسابی هواداران این تیم را شوکه کرده است. وضعیت چند بازیکن کلیدی دیگر استقلال هم در هاله‌ای از ابهام است. مجید حسینی، مامه تیام و سرور جپاروف هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند و معلوم نیست که آیا در جمع آبی‌پوشان می‌مانند یا تیم را ترک خواهند کرد. استقلال بدون شک باز هم در فصل جابه‌جایی تابستانی بازیکن جذب خواهد کرد. نگاه آبی‌پوشان به اصفهان است. علی کریمی، هافبک باتجربه سپاهان گزینه اصلی جایگزینی امید ابراهیمی در این تیم تهرانی است. اما به نظر می‌رسد استقلال باز هم از دیار زاینده‌رود بازیکن جذب خواهد کرد. با توجه به مصدومیت آقا‌خان و نرفتن او به سفر ترکیه، شفر بعید است در ابتدای فصل به این بازیکن بازی دهد و شاید او به بازی‌های آغازین هم نرسد. مرتضی تبریزی، کاپیتان باتجربه ذوب‌آهن باز هم در تیررس‌ آبی‌پوشان قرار گرفته است و به نظر می‌رسد احتمال جذب این بازیکن وجود دارد. استقلال مدت‌هاست به دنبال جذب تبریزی است و فصل قبل هم این بازیکن تا آستانه پیوستن به آبی‌پوشان پیش رفت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و باید دید آیا این بار آبی‌پوشان می‌توانند این بازیکن را جذب کنند یا نه.

پیام گرت بیل برای رونالدو
ستاره ولزی رئال‌مادرید در پیامی به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و برای او در یوونتوس آرزوی موفقیت کرد. به نقل از اسکای اسپورت، کریستیانو رونالدو به حضور 9 ساله خود در رئال مادرید پایان داد. این بازیکن پرتغالی تصمیم گرفت یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند و راهی رقابت‌های سری A شود. گرت بیل، همبازی رونالدو برای او پیامی داشت و نوشت: تو بازیکنی باورنکردنی و انسانی خوب بودی. برای من افتخار بود که 5 سال با تو همبازی بودم. برای تو دوست خوبم بهترین‌ها را در تیم جدیدت آرزو می‌کنم. رونالدو با 105 میلیون یورو به یوونتوس پیوست تا به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه ایتالیایی انتخاب شود.

مدیران استقلال پاسپورت مدافع جدایی‌طلب را گرو گرفتند
مدافع تیم فوتبال استقلال در حالی که قصد سفر به ترکیه و امضای قرارداد با ترابوزان اسپور ترکیه را دارد با یک دردسر عجیب مواجه شده است. سیدمجید حسینی، مدافع جوان تیم استقلال بعد از جام‌جهانی با پیشنهاد باشگاه ترابوزان‌اسپور ترکیه مواجه شده و در جلسه‌ای با سیدرضا افتخاری به وی اعلام کرد قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی این کشور شود. اگر چه افتخاری با این جدایی مخالفت کرد و از مدافع استقلال خواست در این تیم بماند اما حسینی با اشاره به‌ بندی که در قراردادش برای پرداخت 100هزار دلار و جدایی از این تیم آمده، روی رفتن خود پافشاری کرد و در نهایت مقرر شد وی راهی ترکیه شود اما در کمال تعجب اتفاق عجیبی برای این بازیکن افتاد. حسینی برای گرفتن پاسپورتش به فدراسیون فوتبال رفت تا گذرنامه خود را که بعد از جام‌جهانی در اختیار مسؤولان بود از آنها تحویل بگیرد اما مسؤول مربوطه به این بازیکن اعلام کرد معاون باشگاه زودتر پاسپورت او را از فدراسیون گرفته است! این مدافع با گلایه از اینکه چرا گذرنامه‌اش را به خودش تحویل نداده‌اند سراغ مسؤولان باشگاه را گرفت اما نتوانست آنها را پیدا کند و در نهایت تصمیم دارد برای حل مشکلش دست به دامان رئیس فدراسیون فوتبال شود! وی در اعتراض خود به مسؤولان فدراسیون گفت که مدیران استقلال گذرنامه‌اش را گرو گرفته‌اند که وی از این تیم نرود اما این کار اصلا درست نیست. با این شرایط حسینی برای سفر به ترکیه دچار مشکل شده و حالا او از مدیران فدراسیون خواسته برای حل این مشکل اقدام کنند. به نظر می‌رسد مدیران استقلال هم به جای آنکه پیش‌تر با چنین بندهایی در قرارداد بازیکنان مخالفت می‌کردند، حالا با این شیوه خواستار ماندن حسینی در استقلال شده‌اند.


Page Generated in 0/0055 sec