printlogo


کد خبر: 195247تاریخ: 1397/4/21 00:00
اخبار

داوود میرباقری از بیمارستان مرخص شد
داوود میرباقری، کارگردان سینما و تلویزیون روز گذشته از بیمارستان مرخص شد. به گزارش مهر، داوود میرباقری چند روز پیش برای جراحی به بیمارستان نیکان رفته بود و چند روزی در این بیمارستان بستری شد. مشکل وی گرفتگی رگ‌های قلب بود که خوشبختانه بخوبی درمان شده است و وی روز گذشته از بیمارستان مرخص شد. روز گذشته جمعی از هنرمندان از جمله عبدالله اسکندری طراح گریم سینمای ایران، حسن فتحی کارگردان، مجید مظفری و امیرحسین رستمی بازیگر، هومن کبیری تهیه‌کننده و جمعی از عوامل سینمایی به عیادت وی رفتند. میرباقری در روزهای اخیر مشغول آماده‌سازی مقدمات ساخت سریال سلمان فارسی برای رسانه ملی بود.

«خانواده باحال» متحول می‌شود
تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «خانواده باحال» درباره ساخت فصل جدید این برنامه بیان کرد که قرار است تا یک و نیم ماه دیگر وارد پیش‌تولید شوند. به گزارش مهر، علی هنرور، تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به برنامه‌های در دست تولید خود بیان کرد: در حال حاضر درگیر برنامه روزانه «صبح بخیر ایران» در شبکه یک هستیم که چند هفته است فصل جدید آن روی آنتن می‌رود و تا زمانی که مدیران بخواهند پخش آن را ادامه می‌دهیم. وی ادامه داد: حدود یک تا یک و نیم ماه دیگر نیز وارد پیش‌تولید فصل دوم «خانواده باحال» خواهیم شد که فصل اول آن از شبکه نسیم به پخش رسید. این تهیه‌کننده درباره فصل دوم مسابقه «خانواده باحال» توضیح داد: حدود یک و نیم ماه دیگر وارد پیش‌تولید می‌شویم و در ایام محرم و صفر تولید و ضبط برنامه را کلید می‌زنیم که قرار است تغییرات زیادی نسبت به فصل قبلی این مسابقه داشته باشد. وی در پایان درباره زمان پخش این مسابقه اظهار کرد: آن‌طور که از ما خواسته شده مسابقه را برای بازه زمانی بعد از ایام محرم و صفر آماده می‌کنیم تا در این زمان روی آنتن شبکه نسیم برود.


کدام فیلمنامه‌ها مجوز ساخت گرفتند؟
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر خود با 4 فیلمنامه موافقت کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلمنامه‌های«عشق بدون پروانه» به تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی، کارگردانی کامران قدکچیان و نویسندگی امیرحسین مزدارانی در ژانر اجتماعی، «سلوک» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی عباس رافعی و کارگردانی محمدحجت ذی‌جودی در ژانر اجتماعی، «زیر نظر» به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، کارگردانی سیدمجید صالحی و نویسندگی مشترک علیرضا جزینی، مصطفی زندی و امیر برادران در ژانر اجتماعی و «تپلی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت در ژانر کودک و نوجوان موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


رونمایی از کتاب خاطرات شفاهی حاج‌حسین یکتا
کتاب خاطرات شفاهی حاج حسین یکتا روز جمعه در مجموعه فرهنگی سرچشمه رونمایی می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، مراسم رونمایی از کتاب «مربع‌های قرمز»‌ شامل خاطرات شفاهی حاج حسین یکتا روز جمعه ۲۲ تیر در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌شود. این کتاب، خاطرات این شخصیت را از کودکی تا برهه پایان دفاع‌مقدس در بر می‌گیرد. «مربع‌های قرمز»‌ بتازگی با ۵۴۳ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی چاپ شده است و با ۱۴ فصل، خاطرات وی را شامل می‌شود. حاج حسین یکتا از رزمندگان و فرماندهان جنگ است که پس از دوران دفاع‌مقدس به فعالیت‌های فرهنگی رو آورده است. روایتگری دفاع‌مقدس از جمله فعالیت‌هایی است که وی در کارنامه دارد. این برنامه روز جمعه ۲۲ تیر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مجموعه سرچشمه واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی‌پور برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0139 sec