printlogo


کد خبر: 195258تاریخ: 1397/4/21 00:00
کوتاه و گویا

  فائزه دولتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره عکاسی و قصه‌گویی با موضوع «زندگی دختران شهر من» در این منطقه همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) خبر داد.
  عبدالعظیم آذرخیل، مجسمه‌ساز و مربی فرهنگی و هنری کانون تابستان امسال در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کارگاه تخصصی مجسمه‌سازی را برگزار می‌کند.
  اکبر نعمتی، سرپرست سازمان خدمات اجتماعی در نشست هم‌اندیشی نمایندگان ذی‌ربط حوزه آسیب‌‌های اجتماعی، گفت: تفاوت فعالیت در حوزه آسیب‌‌های اجتماعی در مقایسه با سال‌‌های گذشته حمایت‌گری مستقیم بالاترین مقام کشور است که هم بر ساماندهی آسیب‌‌های اجتماعی تأکید دارد و هم در این حوزه مطالبه‌گر است و ما در این حوزه دیگر تنها نیستیم.
  مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شرکت شهروند گفت: شرکت شهروند به عنوان یکی از اثربخش‌‌‌‌‌ترین بنگاه‌‌های اقتصادی پایتخت که نقش بسزایی در رونق اقتصاد داخلی، بهبود فروش کالاهای ایرانی و ایجاد کارآفرینی دارد، به عنوان دبیرخانه حمایت از کالای ایرانی انتخاب شد.
  مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تصمیم‌‌‌گیری برای فعالیت 10 رسته شغلی پایتخت در آینده نزدیک خبر داد. فرهاد افشار با اشاره به تعاملات مشترک شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران، گفت: باید به سمت اثربخشی کارها در مجموعه مدیریت شهری حرکت کنیم تا بیش از گذشته شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.
  حمیدرضا رنجبر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران از اجرای طرح تغییر جهت خیابان شکیبا به منظور کاهش بار ترافیکی در خیابان بهار شیراز خبر داد.
  کارگاه نمایش عروسکی ویژه کودکان یکی از کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که امسال از سوی سارا روستاپور برگزار می‌شود. به گفته‌ این چهره آشنای تلویزیونی، کارگاه نمایش عروسکی ویژه‌ کودکان است و برای آشنایی آنها با مفهوم عروسک و نمایش عروسکی برگزار می‌شود.
  حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم در سلسله همایش‌های ارتقای سلامت ویژه سالمندان با عنوان آلزایمر که در دانشگاه مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی برگزار شد، گفت: 500 هزار نفر در کشور از بیماری آلزایمر رنج می‌برند.
  با توجه به گرمای هوا در مردادماه مدیران برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک تصمیم گرفتند این نمایشگاه را که قرار بود 24 لغایت 27 مردادماه برگزار شود، در تاریخ 15 لغایت 18 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کنند.


Page Generated in 0/0056 sec