printlogo


کد خبر: 195295تاریخ: 1397/4/23 00:00
اخبار

در آستانه سالروز جنگ 33 روزه
جمعی از جانبازان حزب‌الله لبنان با رهبر انقلاب دیدار کردند
جمعی از جانبازان حزب‌الله لبنان، پنجشنبه پس از اقامه نماز به امامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته)، در آستانه سالگرد جنگ 33 روزه و پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی، جمعی از جانبازان حزب‌الله، روز پنجشنبه (21 تیر) پس از اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آمریکا مجوز تحویل ATR به ایران را صادر نمی‌کند
یک مقام ارشد آمریکایی تصریح کرد بعید است واشنگتن مجوزی صادر کند که بر اساس آن شرکت‌هایی نظیر ایرباس و‌ ای‌تی‌آر بتوانند ارائه خدمات هوانوردی به ایرلاین‌های ایرانی را ادامه دهند. به گزارش پرس‌تی‌وی، این مقام آمریکایی همچنین گفت بعید است دولت آمریکا با درخواست جدید شرکت ‌ای‌تی‌آر جهت فروش هواپیماهای بیشتر به ایران موافقت کند. مارشال بیلینگسلی، دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تامین مالی تروریسم گفت: تولید‌کنندگان هواپیما برای پشتیبانی کامل از هواپیماهای تحویل شده به ایرلاین‌های ایرانی «از ما مجوز گرفته‌اند... در این مقطع، فکر می‌کنم ما در موقعیتی نیستیم که اعلام کنیم چنین مجوزهایی را صادر خواهیم کرد». بیلینگسلی همچنین گفت بعید است دولت آمریکا با درخواست اخیر شرکت ‌ای‌تی‌آر برای صدور مجوز تحویل تعداد بیشتری هواپیمای توربوپراپ به ایرلاین‌های ایرانی موافقت کند: «ما در موقعیتی نیستیم که در این مقطع زمانی نسبت به معاملات با ایران انعطاف نشان دهیم». به گفته این مقام آمریکایی، از زمان لغو مجوزهای فروش هواپیما به ایران، آمریکا شاهد «افزایش خریدهای پنهان قطعات یدکی از سوی ایرانی‌ها بوده است».

عباسی با اشاره به ادعایی درباره اطلاعات نمایندگان:
«محمود صادقی» اگر سندی ندارد باید استعفا کند
اسدالله عباسی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ادعای محمود صادقی، نماینده تهران درباره اینکه مجلس از بارگذاری اطلاعات نمایندگان در سامانه حقوق و دستمزد خودداری می‌کند، گفت: این موضوع درست نیست. وی با بیان اینکه هر از گاهی آقای صادقی مطالبی را در رسانه‌ها بیان می‌کند که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، ادامه داد: البته شاید به برخی  نمایندگان در مواردی انتقاد وارد باشد و به طور نمونه امروز به اعتقاد بنده برخی نمایندگان به جای اینکه وکیل‌المله باشند وکیل‌الدوله شده‌اند اما اینکه همه توان مجلس را به شکل مبهم زیر سوال ببریم، کار درستی نیست. نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تاکید بر اینکه آقای صادقی باید اسامی افرادی را که مانع اقدامی در مجلس می‌شوند به صورت شفاف بیان کند، افزود: در هیات‌رئیسه و بدنه مجلس ناظرانی وجود دارند که به هر تخلفی رسیدگی می‌کنند. عضو هیات‌رئیسه مجلس با اعلام اینکه حقوق نمایندگان شفاف است و این آمادگی وجود دارد که حقوق و دستمزد نمایندگان در سایتی که به همین منظور تعبیه می‌شود بارگذاری شود، اضافه کرد: آقای صادقی که داعیه‌دار بحث شفافیت است، نخستین‌ نفری باشد که میزان حقوقی را که از مجلس و دانشگاه دریافت می‌کند اعلام کند. وی با بیان اینکه در کشور قانون داریم و اگر نماینده‌ای تخلف کرده باید طبق قانون با وی برخورد شود، گفت: آقای صادقی باید ادعاهایی را که اخیراً درباره دریافت رشوه از سوی برخی نمایندگان در جریان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مطرح کرده، ثابت کند و اگر این کار را نکند باید از مجلس استعفا کند.


Page Generated in 0/0071 sec