printlogo


کد خبر: 195304تاریخ: 1397/4/23 00:00
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با انتقاد از مدیریت شورا و شهرداری اعلام کرد
خیمه باند مخوف بر شهرداری و شورا

گروه اجتماعی: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: برخی اعضای شورای شهر پنجم تهران در زمینه ساخت‌وساز، زد و بندهایی دارند که در صورت لزوم، افشاگری خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی با بیان اینکه افرادی وارد مجلس و شورای شهر تهران شدند که توانایی اداره یک دکه را هم ندارند، به تسنیم گفت: آنچه درباره بسته شدن لیست نمایندگان مجلس با عنوان لیست امید و شورای شهر تهران خبرساز شد، چندان امیدوار‌کننده نبود؛ انتخاب نمایندگانی غیرمردمی! درلابه‌لای اخبار و برخی افشاگری‌ها خواندیم که برخی نمایندگان ذکر شده با پرداخت مبالغ هنگفتی به روسای جناح‌شان وارد لیست شدند، افرادی به عنوان نماینده راهی مجلس و شورای شهر شدند که حتی توانایی اداره یک دکه را هم ندارند، چه رسد به قانونگذاری و اداره یک شهر یا کشور!
دلال‌ها در شورای شهر
وی با تاکید بر دلالی و زدوبندهای برخی اعضای شورای شهر تهران افزود: پس از آنکه چشم مردم به لیست امید روشن شد، به تبع آن برخی اعضای شورای شهر نیز با پرداخت رانت‌ و هزینه‌های سنگینی به عنوان نماینده شهر تهران به مردم معرفی شدند که نه‌تنها برخی‌ از آنها توانایی نمایندگی شورای شهر را ندارند، بلکه بعضی اعضای شورای پنجم دلال هستند و کار اصلی آنها ساخت‌وساز و خرید و فروش ملک در تهران است. برخی اعضای یادشده در زمینه ساخت‌وساز و زد و بندهای اینگونه مدارک سنگینی دارند که در صورت لزوم افشاگری خواهد شد. حجت‌الاسلام فومنی با تایید خرید و فروش پست در شهرداری تهران عنوان کرد: نظارت نداشتن بر انتخاب مدیران و دعواهای سیاسی بین احزاب اصلاح‌طلب بر سر انتخاب شهردار، همه و همه منجر به ایجاد زدوبندهای بسیاری در رده‌های میانی مدیریتی شهرداری شد به‌نحوی که تاکنون خرید و فروش پست در شهرداری ادامه دارد.
خیمه باند مخوف بر شهرداری و شورا
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به تعطیل بودن کار در شهر تهران گفت: عملکرد مجلس و شورای شهر نشان می‌دهد کشور و شهر در بازی‌های سیاسی آقایان فرصت‌های بزرگی را از دست داده است. بسیاری از مشکلاتی که در کشور و در شهر تهران وجود دارد حاصل نالایقی مدیریتی آقایانی است که لیستی وارد مجالس قانونگذاری شده‌اند! وی با تاکید اینکه باند مخوفی بر شهرداری و شورای شهر چیره شده است، بیان کرد: با آنکه شهرداری تهران بدهکار است اما هر روز خبری از خریدن تبلت و کولرهای درجه یک تا اتومبیل برای مدیران شورای شهر و شهرداری به گوش می‌رسد. این اخبار باعث حساس شدن مردم می‌شود. فضای مدیریت شهری این روزها نشان می‌دهد در شهرداری و شورای شهر تهران با باند مخوفی مواجه هستیم که متشکل از سودجویان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی است که توسط چند تن از سیاسیون کشور اداره می‌شود. دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: با اینکه بیان این خبر تاسفبار است اما باید بگویم که متاسفانه دست برخی اعضای شورای شهر نیز با این گروه در یک کاسه است و آلوده به موضوعاتی است که به هیچ‌وجه در شأن نمایندگی نیست.
تلاش برای احقاق حق مردم
حجت‌الاسلام فومنی با تاکید بر ارائه مدارک تخلف مدیران اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور اینکه اصولگرا باشیم یا اصلاح‌طلب اهمیتی ندارد، بلکه مهم دفاع از حقوق مردم است، بنابراین با قاطعیت تمام عنوان می‌کنم تا احقاق حق مردم کوتاه نمی‌آییم و اگر شورای شهر و شهرداری همچنان به روال فسادی که در آن افتادند ادامه دهند، ناچار به ارائه مدارکی هستیم که بسیاری بر آن تاکید دارند.


Page Generated in 0/0054 sec