printlogo


کد خبر: 195354تاریخ: 1397/4/24 00:00
اخبار

رئال روی مارسلو قیمت گذاشت ۵۰ میلیون!
باشگاه رئال‌مادرید رقم فروش ستاره برزیلی خود را برای پیوستن به یوونتوس اعلام کرد. کریستیانو رونالدو انتقال بزرگ فصل جابه‌جایی تابستانی لقب گرفت. این بازیکن پرتغالی تصمیم گرفت رئال‌مادرید را بعد از 9 سال ترک کند و راهی یوونتوس شود. او در رئال‌مادرید رابطه بسیار خوبی با مارسلوی برزیلی داشت و خواستار حضور این بازیکن در یووه شده است. روزنامه ال موندو اعلام کرد رئال رقم فروش مارسلو را اعلام کرده و تنها با ۵۰میلیون یورو حاضر به جدایی این بازیکن باتجربه برزیلی است. مارسلو ۳۰سال سن دارد و سالانه 11 میلیون یورو حقوق از رئال‌مادرید دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد سران این باشگاه اسپانیایی رفته‌رفته به دنبال انتخاب جایگزینی برای این بازیکن سرشناس خود هستند.

سومین شکست متوالی پیکان در جام باشگاه‌های آسیا
تیم والیبال پیکان در سومین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا مقابل تیم تایلندی شکست خورد. نوزدهمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا در بخش بانوان به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است. تیم والیبال پیکان نماینده ایران در این دوره از مسابقات است و سومین شکست متوالی شاگردان میترا شعبانیان دیروز (شنبه) مقابل نماینده تایلند رقم خورد. تیم پیکان با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰) مغلوب نماینده تایلند شد. پیکانی‌ها پیش از این بازی در مرحله گروهی رقابت‌ها مقابل تیم‌های قزاقستان و چین تایپه شکست خورده بودند. امروز تیم‌ها استراحت دارند و از روز دوشنبه رقابت‌ها پیگیری می‌شود.

دلالان قیمت مجید حسینی را 3 برابر کرده‌اند
مدیرعامل باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه می‌گوید هزاران نفر باعث شدند در زمان نقل و انتقالات، قیمت مدافع استقلال تغییر کند اما من حاضر نیستم بازیکنی را سه برابر قیمت واقعی‌اش خریداری کنم.
‌به نقل از سایت ترکیه‌ای هابر61، احمت آقااوغلو، مدیرعامل باشگاه ترابوزان اسپور  ترکیه در گفت‌وگو با این سایت،  درباره انتقال مجید حسینی به تیمش، اظهار کرد: من دیگر نمی‌خواهم طوری وارد بازار نقل‌ و انتقالات شوم که در گذشته و مدیران قبلی به آن شکل بازیکن می‌خریدند.
وی ادامه‌ داد: درباره مجید حسینی اتفاقات متفاوتی در حال رخ دادن است. هزاران نفر در زمان نقل‌ و انتقالات باعث شده‌اند قیمت این مدافع جوان و 22 ساله تغییر کند. روی حرف من با آنهاست که بدانند دوران دلالی به پایان رسیده است. من هیچ‌گاه نمی‌گذارم نقل‌ و انتقالات به این شکل انجام شود. زمانی که می‌توانم بازیکن را با قیمت واقعی‌اش بخرم، چه دلیلی دارد سه برابر آن هزینه کنم.

ابراهیمی رسماً از استقلال جدا شد
ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با حضور در این باشگاه به صورت رسمی از این تیم جدا شد. امید ابراهیمی، ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال به صورت رسمی از این تیم جدا شد تا قرارداد خود را با  الاهلی قطر نهایی کند. ابراهیمی دیروز (شنبه) به باشگاه استقلال رفت تا فرم TPO را دریافت کند. باشگاه استقلال نامه ITC این بازیکن را برای بازی در قطر صادر کرد.

حضور بیش از ۱۰ رئیس‌جمهور در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸
طبق اعلام کاخ کرملین، بیش از ۱۰ رئیس‌جمهور از کشورهای مختلف در استادیوم محل برگزاری فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهند داشت. ‌به نقل از تاس، بیش از  ۱۰ رئیس‌جمهور از کشورهای مختلف برای تماشای فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ به روسیه می‌روند. پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دیروز با مقامات کشورهای مختلف دیدار خواهد داشت که این دیدارها امروز نیز ادامه خواهد داشت. یکی از مقامات کاخ کرملین در این باره می‌گوید: بسیاری از میهمانان خارجی ما برای دیدن دیدار نهایی جام‌جهانی در استادیوم حضور خواهند داشت. 11 یا ۱۲ رئیس‌جمهور و تعدادی نخست‌وزیر در استادیوم خواهند بود. طبق اعلام مسؤولان روسیه، ولادیمیر پوتین روز گذشته با مقامات کشورهای مختلف دیدار کرد. او روز شنبه  با  روسای‌جمهور کشورهای گابن، سودان، فلسطین  و مولداوی دیدار کرد و امروز یکشنبه نیز با نخست‌وزیر مجارستان، امیر قطر و روسای‌جمهور کرواسی و فرانسه ملاقات خواهد داشت. همچنین فردا توماس باخ، رئیس کمیته‌ بین‌المللی  المپیک با پوتین دیدار می‌کند. بعد از این دیدارها پوتین برای دیدن فینال جام‌جهانی به استادیوم لوژنیکی خواهد رفت.
 


Page Generated in 0/0203 sec