printlogo


کد خبر: 195468تاریخ: 1397/4/26 00:00
اخبار

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه با مسؤولان این باشگاه تصمیم گرفت فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد.
علیرضا بیرانوند پس از جام‌جهانی روسیه پیشنهادات خوبی از چند باشگاه اروپایی دریافت کرده بود و قصد داشت با جدایی از پرسپولیس، فوتبالش را در اروپا ادامه دهد اما در جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار شد در نهایت این باشگاه با صدور رضایتنامه علیرضا بیرانوند مخالفت کرد.
علیرضا بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس عصر امروز در تمرین‌ این تیم حاضر می‌شود.

ادعای رسانه ترکیه‌ای: مجید حسینی راهی ترابوزان اسپور می‌شود
یک رسانه‌ ترکیه‌ای مدعی شد مجید حسینی در آستانه عقد قرارداد با ترابوزان اسپور است.
به نقل از سایت آ.اسپور ترکیه، در ادامه مذاکرات باشگاه ترابوزان اسپور با باشگاه استقلال برای جذب مجید حسینی که به دلیل مشکلات گذرنامه این مدافع جوان با تاخیر مواجه شده بود، در حال حاضر با اعلام مسؤولان باشگاه ترکیه‌ای اتفاقات مثبتی رخ داده و مشکل این بازیکن ایرانی حل شده است.
این رسانه ترکیه‌ای در ادامه خبر خود مدعی شده پس از آنکه گذرنامه مجید حسینی توسط باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران مصادره شده بود، این مشکل حل شده و حسینی در هفته جاری برای انجام مذاکرات نهایی راهی ترکیه می‌شود. مجید حسینی به دنبال جدایی از استقلال است ولی باشگاه استقلال مدعی است او نمی‌تواند به دلیل داشتن قرارداد از این تیم جدا شود.

امباپه رئالی‌ها را ناامید کرد
ستاره جوان تیم‌ملی فوتبال فرانسه به شایعه حضور خود در رئال‌مادرید پایان داد و تاکید کرد که در پاری‌‌سن‌‌ژرمن باقی خواهد ماند. به نقل از اکیپ، کیلیان امباپه، جام‌جهانی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. این بازیکن جوان در دیدار فینال برابر کرواسی هم گلزنی کرد تا در قهرمانی خروس‌ها برای دومین بار در تاریخ نقش داشته باشد. خبرهای زیادی درباره احتمال حضور امباپه در رئال‌مادرید به گوش می‌رسید اما این بازیکن تاکید کرد به حضورش در پاری‌‌سن‌‌ژرمن ادامه‌ خواهد داد. ستاره جوان تیم‌ملی فوتبال فرانسه گفت‌:  100 درصد در پاری‌‌سن‌‌ژرمن باقی می‌مانم و این تیم را ترک نخواهم کرد. من هنوز در آغاز راه هستم و باید به تلاش خودم ادامه دهم. مثل همیشه بازی کردم. گلزنی در فینال جام‌جهانی حس عجیبی دارد و بسیار ویژه‌ و خاص بود. او ادامه‌ داد: برای پیروزی باید به توانایی و قدرت خود ایمان داشت، چرا که تنها داشتن مهارت کافی نیست. ایمان داشتن به توانایی خود شرط نخست پیروز شدن است. کسی که اعتماد به نفس بیشتری دارد در نهایت پیروز می‌شود. از  همان ابتدای جام‌جهانی به توانایی خودمان ایمان داشتیم و همین باعث شد جام‌جهانی را بالای سر ببریم. امباپه بعد از گلزنی در دیدار فینال جام‌جهانی 2018 روسیه به کم‌سن و سال‌ترین بازیکن بعد از پله در تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد که توانسته در فینال گلزنی کند. از  این بازیکن جوان به عنوان جایگزین کریستیانو رونالدو در رئال‌مادرید یاد می‌شد اما  ظاهرا او در شرایط کنونی به دنبال تغییر باشگاه نیست.

جلسه ۴ ساعته کی‌روش و تاج در مسکو
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش جلسه‌ای را در مسکو درباره روند آماده‌سازی تیم‌ملی برگزار کرد.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج که به دعوت جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای تماشای دیدار فینال جام‌جهانی به روسیه سفر کرد، یکشنبه شب و پس از دیدار تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی در مسکو، نشستی را با کارلوس کی‌روش برگزار کرد.
در این جلسه که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ملی درباره روند آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث و تبادل نظر کردند.
در همین حال، رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه گذشته درباره برنامه‌ریزی‌های آتی تیم‌ملی جهت حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیا و همچنین موضوع بازیکنان سرباز تیم‌ملی، نشستی با وزیر ورزش و جوانان برگزار کرده بود.
 


Page Generated in 0/0457 sec