printlogo


کد خبر: 195484تاریخ: 1397/4/26 00:00
کوتاه و گویا

مارال قربان‌زاده، دبیر اجرایی و علمی نخستین ‌همایش سلامت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از برگزاری پانل کنترل عفونت و روش‌های استریل در این همایش خبر داد و گفت: شعار این همایش «سه دقیقه آموزش بهداشت در مطب‌های دندانپزشکی» است و معتقدیم هر مطب دندانپزشکی خط مقدم پیشگیری و آموزش بهداشت است.
نشست هماهنگی نظارت ستادی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از منطقه ۲ با حضور معاونان و مدیران ادارات کل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیران ادارات ستادی و نواحی نه‌گانه این منطقه برگزار شد.
همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز ملی دختران و دهه کرامت با همکاری خانه‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی (تسنیم) محلات منطقه  با هدف تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در دختران و حمایت از صنایع دستی آنها به عنوان تولید داخلی، اقدام به شناسایی، تکریم و تقدیر از دختران فرهیخته، موفق و هنرمند در سطح محلات بیست‌وهفتگانه شمال تهران می‌شود.
عباس مافی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران از احداث و توسعه 10 هزار مترمربع فضای سبز در محلات کم‌برخوردار این منطقه با هدف توسعه سرانه فضای سبز و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی خبر داد.


Page Generated in 0/0071 sec