printlogo


کد خبر: 195527تاریخ: 1397/4/27 00:00
برخی واکنش‌ها به یکسری کنش ها
خبرنگارا عشقن...

محسن هاشمی رفسنجانی بهرمانی در جواب خبرنگاری که پرسیده بود چرا برای شورا کولر گازی خارجی خریداری شده گفت: برای رعایت حال خبرنگاران جان، این کولرها را خریداری کردیم. این جواب منطقی، واکنشهای زیر را به دنبال داشت:
محمود صادقی: ای کاش آستان قدس هم یاد می گرفت و حداقل برای رعایت حال خبرنگاران هم که شده، از درهای اتریشی برای دستشویی ها استفاده می کرد (ما هم اونجوری ضایع نمی شدیم).
اسحاق جهانگیری: خبرنگاران عزیز، یادتون میاد در دولت قبل شما رو فوت هم نمی‌کردن که خنک شید، اما در این دولت براتون کولر خارجی می خرن. حالا باز برید از وضع بد اقتصادی گله کنید.
دکتر صدر: در سال ۱۹۹۸ هم سرمربی فرانسه توی رختکن بازیکن ها کولر گازی خارجی استفاده کرد و همین باعث شد فرانسه قهرمان جام بشه.
آخوندی: از اونجایی که خبرنگارا نزد من ارج و قرب بالایی دارن، منم دستور دادم تو دفترم کولر گازی خارجی بزارن که با روحیه بهتری جواب خبرنگارا رو بدم.
وزیر صنعت: اگه اینطوره که منم برای رعایت حال خبرنگارا مخالف شفاف سازی بودم. خبرنگارا گناه داشتن اونقدر فسادو بخوان پوشش خبری بدن.
حسن روحانی: در اصل منم برای اینکه به تیم خبری همراهم یه حال بدم، رفتم توچال. گفتم بذار اونا هم به بهونه من یه حالی بکنن.
 


Page Generated in 0/0065 sec