printlogo


کد خبر: 195531تاریخ: 1397/4/27 00:00
ویژگی‏های مطلوب یک دختر از نگاه والدین و سایرین
نه به صولتی یواش!

بابا
ترجیحاً در سنین 3 تا پنج سالگی متوقف شود . در غیر این صورت توانایی پنچرگیری ماشین در 36 هزارم ثانیه و مثل بلبل ترجمه کردن بروشور لوازم الکترونیک منزل از ویژگیهای مورد نظر آنان است. تسلط به علوم غریبه و دم کردن چای آلبالویی الزامی است.


مامان
به «عمه ش اینا» نرفته باشد. چشم درآر دیگران. دارای مدارک و تصدیق های فراوان ‌ از پخت نان پنجره ای تا ساخت و طراحی هواپیماهای فوق سنگین جهت قاب کردن و نصب در دیوار کنار بوفه. از هر هنرش چند انگشت ببارد.

اینستا گرام
هر چه زشت‏تر و بازیش نیز بیشتر باشد بهتر است. تهیه و تنظیم در قالب‏های پیش ساخته پلنگ آفرین. حتماً بعد از دادن شماره موبایل به همه فالوئرهایش بگوید: دایرکت = بلاک


سایر شبکه‏های اجتماعی‏
تهیه و تنظیم نامفهوم ترین جملات فلسفی در کنار مفهوم‏ترین عکس های شخصی. نام اکانت حتماً از حروف و کلمات و علامتهای بی‏ربط و بی‏معنی تشکیل شده باشد. مثل: تف36bJ@&!


بقیه دخترها
اصلاً مثل بقیه دخترها نباشد. قوی و شجاع در حد خانم کوچولو. کله پاچه خور و ملخ را در هوا گیر. از رنگ صولتی یواش متنفر باشد و آبی نفتی را ترجیح دهد. اصصصلاً قصد ازدواج نداشته باشد مگر اینکه! با «درود بانو» هر کسی توهم بزند و عکس پروفایلش را به «چشم به راه» تغییر دهد. یک مبارز شکست‏ناپذیر در بازپس گیری حقوق زنان باشد که حتی در این راه زرده تخم مرغ را دشمن بدارد و خودش هم میداند که همه اینهایی که گفتم دروغ است .


مامانهای پسردار
دخترانی که قصد دزیدن پسر دسته گل و نوبر و همه‏چی تموم آنان را نداشته باشند و در یک کلمه، عروس خوب، یک عروس مرده است... والا!
 


Page Generated in 0/0270 sec