printlogo


کد خبر: 195532تاریخ: 1397/4/27 00:00
معده‌ام را قضاوت نکن

این روزها اکثر قریب به اتفاق مردم، هر کاری دلشان می‌خواهد در فضای مجازی جلوی چشم همه می‌کنند و تا کسی حرفی می‌زند، می‌گویند قضاوت نکنید! یعنی شما بجز تایید و تعریف و سایر موارد هر چیزی بگویی، قضاوت کردی... باورتان نمی‌شود؟ این چند نمونه را ببینید:

مورد اول: دختره از کل صورتش، فقط عنبیه و سوراخ سمت چپ دماغش از لوازم آرایش جان سالم به در برده و چنان تو پیجش احساس راحتی می‌کنه که تو اتاق خوابش نمی‌کنه، بعد تا می‌گیم خواهر من! این حجم از راحتی خوب نیستا... میگه قضاوت نکنید لطفا!

مورد دوم: پسره یجوری صورتش رو اصلاح کرده که وقتی نمی‌خواد به کسی پول بده بجای اینکه کف دستش رو نشون بده بگه اگر مو داره بکن! صورتش رو نشون میده! بعد تا می‌گیم مردی گفتن زنی گفتن.... میگه قضاوت نکنید لطفا!

مورد سوم: طرف یه پیج زده و حرکات موزون درمیاره اونم حرکاتی که از اصل برای همون قضیه ابداع شده و علمی هم بخوای بررسیش کنی اندیشمندان هم نسبت بهش معترفند بعد تا می‌گیم این کارارو نکن همون قضیه پیش میاد... میگه قضاوت نکنید لطفا!

مورد چهارم: هستن آدم‌هایی که همه زندگیشون تو اینستاگرام می‌گذره و کل جهان تو این زندگی سهیم‌اند: من و همسرم یهویی! من و همسرم و بچه تو شکمم یهویی! من و همسرم و بچه به دنیا اومده مون یهویی! من و اولین آروغ بچه‌مون یهویی! من و جشن اولین پی‌پی بچه مون یهویی! بعد تا میای راجع به مارک پوشک بچه‌ش کامنت میذاری... میگه قضاوت نکنید لطفاً!

این دسته از آدما حتی وقتی... باز هم میگن قضاوت نکنید  لطفاً...
 


Page Generated in 0/0230 sec