printlogo


کد خبر: 195537تاریخ: 1397/4/27 00:00
راهکارهایی برای درک دختران
شش درک

اینکه مؤنث‌جات موجودات عجیبی هستند برکسی پوشیده نیست ولی با راهکارهای زیر می‌توان ارتباطی خوب و حتی بی هزینه با ایشان برقرار کرد.

1- باباهایی هستند که کل تصویر دختر از ایشان، پیامک واریزی اول ماه است، خب! طبیعی ا‌ست که دختر شما با دستگاه عابر مأنوس‌تر باشد تا شما! کافی‌است هفته‌ای یک بار هم پیامک بدهید «عسل بابا کیه؟»
2- توصیه ما به باباها و داداش‌های شاکی از کافی‌شاپ رفتن دختران با دوستان اجتماعیشان این است که نقش خود را ایفا کنند؛ شاید با خود بگویید «یعنی چه‌جوری؟»یعنی اینکه خب لامصب خودت باهاش برو!
3- دخترهایی که با اولین جمله «چقدر خطتون خواناست» همینجوری جزوه‌هایشان را می‌دهند و دفترچه تلفن تحویل میگیرند هم اعصاب پدران را کشمشی کرده اند، کافی‌ است هی از خط و خطوط رو دیوار که در بچگی کشیده تا فونتی که برای پیامک‌هایش انتخاب کرده‌اند، فرت و فرت تعریف کنید.
4- اگر دختر شما به تنهایی سرانه مصرف و واردات لوازم آرایشی همچنین میزان سرب موجود در بدن جانداران را افزایش داده‌است، کافی‌ است مادرها همش نگویند که «به عمه ایکبیری‌ات کشیدی»
5- هروقت پسرتان شعر «دخترا شیرن مثل شمشیرن، پسرا بادکنکن دست بزنی می‌ترکن» را به نفع خودش مصادره کرده و برعکس می‌خواند، چنان با پشت دست بکوبید توی دهنش که دیگر از این غلط‌ها نکند.
6- وقتی بچه کوچولوست تا رفت سراغ ماشین‌بازی با ذوق نگویید «این باید پسر می‌شد» که فردا روز وقتی از شما موتور خواست و گفت شوهر نمی‌کنم، سرتان سوت نکشد.

همین!
 


Page Generated in 0/0858 sec