printlogo


کد خبر: 195565تاریخ: 1397/4/27 00:00
کوتاه و گویا

مدیرکل درمان و پیشگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر پروفسور حسین مهدیان، فوق‌تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان جهت درمان جانبازان به کشورمان خبر داد. پروفسور مهدیان برای درمان جانبازان به ایران می‌آید. امیر کریمی با اعلام این خبر گفت: پروفسور حسین مهدیان، فوق‌تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان شهریورماه ۹۷ به ایران سفر می‌کند و همراه تیم پزشکی ایرانی به ویزیت و درمان جانبازان و ایثارگران گرامی می‌پردازد.
محله نیروی هوایی تهران به عنوان محله پایلوت برای اجرای طرح بلوک سبز انتخاب و با اجرای طرح تفکیک پسماند تر و خشک نخستین گام‌های موثر برای تبدیل محله نیروی هوایی به «بلوک سبز پسماند» برداشته شد.
همزمان با بیست‌وششمین گردهمایی مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور، از 90 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزیده مرحله منطقه‌ای دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر شد.
علیرضا گلدوزیان، تصویرگر برجسته حوزه کودک و نوجوان بر ضرورت شناخت جامع از زبان، ذهن و رفتارهای کودک در تولید آثار هنری تاکید کرد. همزمان با برپایی نمایشگاه آثار منتخب تصویرگری دوسالانه براتیسلاوا در کردستان، کارگاه آموزشی تصویرگری علیرضا گلدوزیان نیز در سنندج برگزار شد.
زهرا رحمانی، فلوشیپ جراحی سر و گردن با اشاره به اینکه سابقه فامیلی ابتلا به تومورهای تیروئید در اعضای خانواده زنگ خطری برای سایر اعضا به حساب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید، گفت: لمس هر توده‌ای در گردن بویژه در افراد بالای ۴۵ سال حتماً باید مورد پیگیری قرار گیرد.
 


Page Generated in 0/0152 sec