printlogo


کد خبر: 195569تاریخ: 1397/4/27 00:00
اخبار

حکم سنگین دادگاه روسی برای جیمی‌جامپ‌های فینال جام‌جهانی
دادگاهی در مسکو حکم سنگینی را برای 4 جیمی‌جامپ فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در نظر گرفت. به نقل از رویترز، در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی که کرواسی در فاز حمله بود و چند شخصیت سرشناس سیاسی از جمله پوتین و مکرون در ورزشگاه حضور داشتند، 4 جیمی‌جامپ وارد زمین شدند. دادگاهی در مسکو حکم سنگینی را برای این چهار جیمی‌جامپ در نظر گرفت. بر اساس حکم دادگاه، آنها به ۱۵ روز زندان محکوم شده‌اند. همچنین آنها 3 سال از حضور در هر گونه میادین ورزشی ممنوع شده‌اند. در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم‌ملی فوتبال فرانسه موفق شد با نتیجه‌ 4 بر 2 کرواسی را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

واکنش کی‌روش به خداحافظی آزمون از تیم‌ملی
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد سردار آزمون را در اردوی بعدی تیم‌ملی داشته باشد. بعد از اتمام جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سردار آزمون اعلام کرد به خاطر ناملایمت‌ها و بد شدن شرایط مادرش از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران، درباره این موضوع و خداحافظی بازیکن ۲۳ ساله از تیم‌ملی فوتبال که در عضویت باشگاه روبین‌کازان است، گفت‌: جام‌جهانی به اتمام رسیده است و در 2 ماه آینده تمام هیجانات این رقابت‌ها هم کمتر خواهد شد و از بین خواهد رفت. قطعا این شرایط، شرایط بد و ناپسندی است و من متاسفم که سردار تصمیم گرفته است از تیم‌ملی کناره‌گیری کند. در آینده نزدیک من قصد دارم با او صحبتی داشته باشم و امیدوارم سردار را در اردوی بعدی تیم‌ملی فوتبال ایران ببینم.

زمانی: اعلام قهرمانی پرسپولیس بدترین کار سازمان لیگ بود
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است اعلام قهرمانی سوپرجام اشتباه بوده است و سازمان لیگ برای این رای باید عذرخواهی کند. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعلام قهرمانی پرسپولیس در دیدار سوپرجام لیگ برتر و اعلام باخت ۳ بر صفر آبی‌های پایتخت، گفت: گفتن چنین چیزی اشتباه است. ما از قبل گفته بودیم آماده دیدار برابر پرسپولیس هستیم. بحث انصراف نبوده است و ما حاضر به رویارویی با پرسپولیس بودیم. تنها مشکل ما تاریخ تحمیلی بود که سازمان لیگ اعلام کرده بود. ما به دنبال این بودیم که در یک تاریخ جدید مقابل پرسپولیس حاضر شویم. زمانی افزود: این رای بدترین کاری بود که سازمان لیگ می‌توانست انجام دهد و باید تاوان آن را نیز بدهد. آنها باید رای خود را اصلاح و از ۳۰ میلیون هوادار استقلال عذرخواهی کنند. او درباره اینکه ملکی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در آن جلسه حضور داشته، گفت: این حضور برای دفاع کردن از حق استقلال برای بازی نکردن در سوپرجام نبود و مشکل، موضوع دیگری بوده است.

خبیری: استقلال از سوپرجام انصراف کتبی داد
نیازی نیست در زمین حاضر شویم
مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره قهرمانی این باشگاه در سوپرجام ارائه کرد.
حسین خبیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعلام خبر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام توسط سازمان لیگ، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسؤولان سازمان لیگ برگزار شد که در نهایت این تصمیم را اتخاذ کردند. از باشگاه پرسپولیس هم آقای حاجی‌بیگی و گرشاسبی به جلسه رفته بودند.
او در ادامه اضافه کرد: برخی می‌گفتند ما باید به زمین فوتبال برویم و زمانی که استقلال در زمین مسابقه حاضر نشد، به عنوان برنده مسابقه معرفی شویم اما باید بگویم با توجه به اینکه استقلال کتبا به سازمان اعلام کرده در مسابقه سوپرجام شرکت نمی‌کند، مسؤولان این سازمان هم بر اساس این نامه انصراف، پرسپولیس را به عنوان برنده این مسابقه اعلام کردند و به همین خاطر دیگر نیازی نیست به زمین مسابقه برویم و منتظر باشیم تیم حریف بیاید.


Page Generated in 0/0063 sec