printlogo


کد خبر: 195627تاریخ: 1397/4/28 00:00
اخبار

آغاز فصل ششم سینما روایت با فیلشاه
فصل ششم برنامه سینما روایت با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «فیلشاه» آغاز می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، فصل ششم برنامه «سینما روایت» با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «فیلشاه»  از یکشنبه (31 تیرماه) آغاز می‌شود. این جلسه که صدوبیستمین برنامه از سلسله‌ نشست‌های نقد و بررسی آثار تولید شده در سینمای ایران در قالب برنامه «سینما روایت» است، این بار پذیرای سازندگان انیمیشن سینمایی «فیلشاه» خواهد بود. «فیلشاه» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران است که تازه‌ترین محصول گروه هنر پویا بعد از انیمیشن پرفروش «شاهزاده روم» به شمار می‌رود و هادی محمدیان کارگردانی و حامد جعفری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. اکران این فیلم از نوروز امسال آغاز شده و به دلیل استقبال گسترده مخاطبان همچنان در سینماها ادامه دارد. جلسه نمایش و نقد و بررسی این انیمیشن سینمایی روز یکشنبه 31 تیرماه ساعت 17:30 با حضور دکتر سیدبشیر حسینی، استاد دانشگاه صداوسیما به عنوان منتقد و کارشناس و هادی محمدیان کارگردان و حامد جعفری تهیه‌کننده فیلشاه، در مجموعه فرهنگی- هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی برگزار می‌شود که ورود و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.


جشنواره هنر مقاومت، دبیران 3 بخش دیگر خود را شناخت
مسعود نجابتی، دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت دبیران بخش‌های «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک» و «پرچم و کتیبه»  این جشنواره را منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، مسعود نجابتی، دبیرکل جشنواره هنر مقاومت طی احکامی جداگانه «سیدمهدی حسینی»، «عباس صانعی» و «علی حیاتی» را به ترتیب به عنوان دبیران بخش‌های  «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک» و «پرچم و کتیبه»  این جشنواره منصوب کرد. گفتنی است هفته گذشته نیز انتصاب سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی به عنوان دبیر اجرایی، حسن روح‌الامین به عنوان دبیر بخش نقاشی دیجیتال، محمدرضا دوست‌محمدی به عنوان دبیر بخش تصویر‌سازی و سیدمحمدرضا میری به عنوان دبیر بخش پوستر و تبلیغات شهری این جشنواره صورت گرفته بود. پنجمین جشنواره هنر مقاومت، توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و در 10 بخش «پوستر و تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر‌سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه» ،«تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی»  دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.


علیرضا فغانی ممنوع‌التصویر نیست
مدیر شبکه ورزش سیما درباره اینکه چرا دوربین‌های‌شان بازگشت علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال را ثبت و زنده پخش نکرده‌است، بیان کرد: ما دوشنبه‌شب ۲۵ تیرماه در برنامه «فصل داغ فوتبال» به طور مفصل حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کلیپ و گزارشی از فغانی پخش کردیم. به گزارش مهر، احسان شیعه در ادامه اظهار داشت: همچنین گفت‌وگویی با وی انجام شده که ان‌شاءالله پخش می‌شود و بزودی به صورت حضوری هم او را دعوت می‌کنیم. مدیر شبکه ورزش سیما بیان کرد: فکر می ‌کنم در طول روزهایی که فغانی در روسیه حضور داشت، شبکه ورزش بیشترین پوشش خبری را از این حضور داشت و بیشترین گفت‌وگو را با وی انجام دادیم. شیعه در پایان عنوان کرد: شائبه‌ای وجود ندارد و او ممنوع‌التصویر نیست. فغانی افتخار کشور ما است و ما هم حضور وی در جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را بخوبی پوشش دادیم. علیرضا فغانی داور فوتبال بامداد سه‌شنبه ۲۶ تیرماه از روسیه به ایران بازگشت.


Page Generated in 0/0069 sec