printlogo


کد خبر: 195740تاریخ: 1397/4/31 00:00
اخبار

جهانبخش در برایتون؟
اینطور که به نظر می‌رسد، حضور علیرضا جهانبخش در لیگ جزیره را باید قطعی دانست اما مقصد او لسترسیتی نیست و گویا کار این بازیکن با برایتون تمام شده. سایت  wearebrighton با اشاره به شایعاتی که درباره مذاکره علیرضا جهانبخش با برایتون منتشر شده، پست اینستاگرامی یکی از دوستان علیرضا را منتشر کرده است. نکته مهم این عکس‏‏، اشاره دوست وینگر تیم‌ملی به مقصد جدید علیرضا است. دوست جهانبخش اسم برایتون را هم در این پست تگ کرده تا حضور آقای گل فصل گذشته لیگ هلند در لیگ جزیره را قطعی بداند.

کنایه قلعه‌نویی به حامیان کی روش
سرمربی سپاهان که با رادیو جوان صحبت کرده در پاسخ به این سوال که نظرش درباره تمدید قرارداد کی‌روش چیست، گفته: «اگر حرفی بزنیم همه علیه ما جبهه می‌گیرند و می‌گویند قلعه‌نویی منتقد است اما با توجه به زمان کم و بر اساس چارچوبی خاص بهتر است کی‌روش را نگه داریم. متاسفانه یکسری تیم تبلیغاتی در فوتبال ما هستند که هر کاری بخواهند انجام می‌دهند. تصمیم‌گیرنده هم وزیر و رئیس فدراسیون نیست. عملکرد تیم‌ملی را در جام‌جهانی دیدید اما آقایان کاری کردند که تیم‌ملی ایران را با تیم‌ملی فرانسه اشتباه گرفته بودند! متاسفانه ما را محاکمه می‌کنند. در حالی که فدراسیون رئیس نداشت ولی عملکرد ضعیف تیم‌ملی دوباره تکرار شد اما آقایان قهرمان ملی شدند! این سوالات را از ما، از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون نپرسید، از همان آقایان بپرسید که کار تبلیغاتی می‌کنند و من نمی‌خواهم اسم آنها را بیاورم! از آنها بپرسید که آیا کی‌روش بماند یا نه».

بیرانوند با این شرط در نیم‌فصل می‌رود
سنگربان سرخپوشان پایتخت با یک شرط در نیم‌فصل می‌تواند تیم را ترک کند. علیرضا بیرانوند، سنگربان سرخپوشان پایتخت بعد از درخشش در جام‌جهانی در فصل جابه‌جایی تابستانی با پیشنهادهای بسیار خوبی مواجه شد. بیرانوند در نهایت نتوانست از سرخپوشان جدا شود، چرا که او قرارداد داشت و پرسپولیس هم سخت به این بازیکن نیاز دارد. اما بیرانوند در چه شرایطی می‌تواند از سرخپوشان جدا شود؟ او  با باشگاه پرسپولیس توافق کرد تا در نیم‌فصل نخست، در جمع سرخپوشان بماند و در نیم‌فصل در ازای پرداخت ۶۰۰ هزار دلار، بازیکن آزاد شود. بیرانوند از چند تیم اروپایی پیشنهادهای خوبی دارد و باید دید آیا بعد از نیم‌فصل باز هم چنین پیشنهادهایی را خواهد داشت یا نه.

خرید ناکام استقلال آقاخان نیامده بازمی‌گردد
خرید جدید استقلال باید زیر تیغ جراحان قرار گیرد و به این ترتیب در فهرست این تیم قرار نخواهد گرفت. مرتضی آقاخان خرید بزرگ استقلال بود که از پیکان به جمع آبی‌پوشان اضافه شد. این هافبک گلزن با امید زیادی به آبی‌پوشان پایتخت پیوست و از همان ابتدا شروع به کری‌خوانی برای تیم رقیب کرد اما به نظر می‌رسد او جدایی تلخی از آبی‌پوشان خواهد داشت. بازیکن سابق پیکان بدون آنکه برای استقلال به میدان رود دچار آسیب‌دیدگی شده است و برای بازگشت به میدان نیاز به عمل جراحی دارد. با توجه به اینکه تا آغاز فصل جدید رقابت‌‌های لیگ برتر تنها چند روز دیگر باقی مانده است به احتمال خیلی زیاد آقاخان از فهرست استقلال خارج می‌شود و شاید قرارداد او فسخ شود و به پیکان بازگردد، البته این احتمال هم زیاد است که مدیران استقلال او را برای نیم‌فصل دوم نگه دارند.

پاسخ منفی کی‌روش به مصر به‌خاطر ایران
روزنامه العرب تاکید کرد سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران به پیشنهاد فدراسیون فوتبال مصر پاسخ منفی داد. به نقل از العرب، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی فوتبال مصر بود. روزنامه العرب تاکید کرد که کی‌روش به پیشنهاد فدراسیون فوتبال مصر برای جایگزینی هکتور کوپر آرژانتینی پاسخ منفی داد. به نوشته این روزنامه، کارلوس کی‌روش تاکید کرده است که در تیم‌ملی ایران می‌ماند و در قاره آفریقا مربیگری نمی‌کند، چرا که فدراسیون فوتبال ایران همه خواسته‌های او را برآورده می‌کند.


Page Generated in 0/0053 sec