printlogo


کد خبر: 195752تاریخ: 1397/4/31 00:00
سردار نقدی در نامه‌ای به معصومه ابتکار:
مانع حریم‌شکنی‌های خانواده‌ستیز در ایران شوید

گروه اجتماعی: این روزها شاهد آن هستیم که در کشور ما عده‌ای به جای عبرت‌گیری از راه پیموده شده و به بن‌بست رسیده اروپا و آمریکا به تبعیت از هجوم گسترده رسانه‌های غربی به ارزش‌های اسلامی، مروج سبک زندگی غربی شده‌اند و هجوم سنگینی را علیه حجاب آغاز کرده‌اند.
 به گزارش فارس، سردار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در نامه‌ای به معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر در دنیای غرب و نتایج فاجعه‌بار آن، از وی خواسته تا قاطعانه مانع حریم‌شکنی‌های خانواده‌ستیز شود تا خدای ناکرده ایران عزیز دچار چنین عاقبتی نشود. در این نامه آمده است: «واقعیت غیرقابل انکار این است که سبک زندگی غربی و گسترش اباحه‌گری و حیاستیزی، رشد منفی جمعیت در بیشتر قریب به اتفاق کشورهای اروپایی را به‌دنبال داشته است و به خاطر جبران این مشکل و برقراری تعادل جمعیت، این کشورها مجبور به واردات نیروی انسانی از آفریقا و آسیا هستند».
در بخش دیگری از این نامه آمده است: شاید کشورهای اروپایی با واردات نیروی انسانی بتوانند مشکل اقتصاد و جمعیت را حل کنند اما هویت ملی را چطور؟ در صورت ادامه این روند تا چند دهه و حداکثر تا یک قرن دیگر باید نژاد اروپایی را در موزه‌ها جست‌وجو کرد. با تداوم این وضعیت عراقی‌ها و مردم شبه‌قاره هند وارث سرزمین انگلستان و مردم کشورهای مرکز و شمال آفریقا مالکان آینده فرانسه و هلند و بلژیک خواهند بود و آلمان را ترک‌ها به ارث خواهند برد. به خاطر داریم که در دی ماه گذشته خانم ترزا می، ‌نخست‌وزیر انگلستان وزارتخانه جدیدی تاسیس و خانم تریسی کراوچ را به سمت وزیر تنهایی منصوب کرد. نخست‌وزیر انگلیس در توضیح علت این اقدام گفت ما باید با نتایج تلخ زندگی مدرن برخورد کنیم. او گزارش داد که 9 میلیون نفر از جمعیت انگلستان به صورت مجردی زندگی می‌کنند و این زندگی عواقب دردناک روانی را برای آنها به دنبال داشته است.
این واقعیت شوم که نخست‌وزیر انگلیس از آن به‌عنوان «واقعیت تلخ زندگی مدرن» یاد می‌کند نتیجه پیاده‌سازی سبک زندگی غربی و رواج فساد و ابتذال و بی‌حیایی در میان جامعه است. هر جامعه و انسان خردمندی باید از این واقعیت‌های نگران‌کننده که روند انحطاط پرشتاب جوامع غربی را رقم‌زده است عبرت بگیرد. اما متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که در کشور ما هم عده‌ای به‌جای عبرت‌گیری از راه پیموده شده و به بن‌بست رسیده اروپا و آمریکا به تبعیت از هجوم گسترده رسانه‌های غربی به ارزش‌های اسلامی، مروج سبک زندگی غربی شده‌اند و هجوم سنگینی را علیه حجاب آغاز کرده‌اند و با ایجاد دغدغه‌های کاذب و نیازهای جعلی برای زنان و تلاش برای کشاندن آنها به جاهایی که کرامت آنها را مخدوش می‌کند حمله به زندگی عفیفانه بانوان را پیشه خود ساخته‌اند».
همچنین در بخش دیگری از نامه اشاره شده است: «اگر به دور و اطراف خودمان هم نگاهی بیندازیم با اثر‌گذاری شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای و فضای مجازی فاسد روی بعضی از اقشار و دنباله روی آنها از سبک زندگی غربی، چنین آثاری بتدریج در میان اقشار تاثیر پذیر از فرهنگ غرب در حال ظهور است. افزایش آمار طلاق و بعضی جنایت‌های دلخراش نمونه‌هایی از نتایج نزدیک شدن به فرهنگ غربی است. از سرکار که سکاندار مسؤولیت خطیر امور زنان و خانواده در کشور هستید انتظار
می‌رود با بیان این درس‌ها و اصلاح برنامه‌ها بر اساس این عبرت‌های تاریخی که امروز پیش روی ما است قاطعانه مانع این حریم‌شکنی‌های خانواده‌ستیز شوید و خدای ناکرده در رقم زدن چنین عاقبت ننگینی برای ایران عزیز سهیم نباشید».
 


Page Generated in 0/0056 sec