printlogo


کد خبر: 195794تاریخ: 1397/5/1 00:00
اخبار

رمضان ‌شریف: انتقام سخت در دستور کار سپاه است
پیکر شهدای عملیات تروریستی مریوان تشییع شد
پیکر مطهر جمعی از شهدای بسیجی و پاسدار که شامگاه جمعه در درگیری با گروهک‌های معاند نظام جمهوری اسلامی در مریوان به شهادت رسیدند عصر روز گذشته با حضور مسؤولان استان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، امام‌جمعه، مردم قدرشناس و همیشه در صحنه و خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان تشییع شد. امام‌جمعه مریوان در این مراسم اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه این خطه از سرزمین با این اقدامات کور تروریستی از پشتیبانی از انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند و همانند همیشه تا آخرین قطره خون‌شان همراه نظام هستند. ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: امروز استکبار جهانی و دشمنان نظام به نام دفاع از کردها با این اقدامات و جنایت‌ها سعی در برهم زدن امنیت و آسایش کنونی استان کردستان را دارند اما آنها خوب بدانند هیچ‌وقت به اهداف شوم و پلید خود نمی‌رسند. همچنین سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه با تشکر از آحاد مردم شرکت‌کننده در مراسم تشییع و تدفین شهدای گرانقدر قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و اشاره به آمادگی رزمندگان اسلام برای برخورد قاطع با هرگونه پدیده ضدامنیتی در مناطق مرزی کشور تاکید کرد: در شرایطی که نفس‌‌های تروریست‌های تحت حمایت آمریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کاخ سفید به شماره افتاده است، به سازمان‌ها و سرویس‌‌های اطلاعاتی بیگانه هشدار می‌دهیم انتقام سخت واقعه اخیر در سرلوحه برنامه‌های جاری رزمندگان اسلام قرار داشته و بهتر است از ادامه حمایت و ترغیب گروهک‌های جنایتکار تروریستی پرهیز کنند.

دستگیری عاملان شهادت 2 بسیجی اهل‌سنت در زاهدان
قاسم حسن‌زاده، مسؤول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با فارس در زاهدان، اظهار کرد: بنا به اعلام قرارگاه شهید میرحسینی تیپ 110 سلمان فارسی سیستان‌وبلوچستان، با تلاش شبانه‌روزی رزمندگان این قرارگاه در منطقه عمومی کورین، در عملیاتی غافلگیرانه 2 نفر از عوامل شهادت شهیدان پرویز و علیرضا شه‌بخش که از بسیجیان طرح امنیت بودند، دستگیر شدند. مسؤول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: از محل اختفای این افراد مقادیری سلاح و مهمات کشف شد. وی گفت: پنجشنبه گذشته در درگیری بسیجیان طرح امنیت منطقه کورین زاهدان با اشرار مسلح، بسیجیان علیرضا و پرویز شه‌بخش به شهادت رسیدند.

بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه همفکری وجود دارد
محمود علوی، وزیر اطلاعات روز گذشته در جریان سؤال علی مطهری درباره چرایی دستگیری تعدادی از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی و 12 کانال تلگرامی اظهار داشت: دغدغه امنیت شغلی فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی و عرصه‌ای که امنیت آن به ثبات امنیت ملی کمک می‌کند باعث خشنودی است. وی افزود:‌ وزارت اطلاعات نسبت به مسائل مختلف با نگاه تخصصی ورود می‌کند و عواطف، گرایش قومیتی و سیاسی بر مسائل کارشناسی سایه نمی‌اندازد. وزیر اطلاعات همچنین تصریح کرد:‌ دخالت دادن مسائل غیر از موارد کارشناسی اعم از مسائل جناحی، قومی، دینی و صنفی باعث می‌شود کار اطلاعات دچار اشکال شده و به انحراف کشیده شود. علوی ادامه داد: وزارت اطلاعات از اعمال مسائل جناحی و دیگر موارد در موضوعات اطلاعاتی استنکاف می‌کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه همواره همدلی و همفکری وجود داشته است و ما این امر را در دستورکار خود قرار داده‌ایم. وزیر اطلاعات افزود: ما همواره سعی کردیم با  همدلی و هم‌افزایی با سازمان اطلاعات سپاه جلو برویم و تاکنون هم از بحث و هم‌اندیشی با یکدیگر بهره برده‌ایم که این آرامشی را حکمفرما کرده است.

 


Page Generated in 0/0092 sec