printlogo


کد خبر: 195806تاریخ: 1397/5/1 00:00
کوتاه و گویا

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام مذاکرات نهایی برای استحصال گاز متان و تبدیل آن به انرژی و انتخاب شرکت واجد شرایط برای احداث زباله‌سوز 3200 تنی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
موزه ملی علوم و فناوری روز شنبه ۳۰ تیرماه میزبان دانش‌آموزان شرکت‌کننده از ۷۰ کشور جهان در المپیاد جهانی زیست‎شناسی بود. بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست‎شناسی عصر روز ۲۴ تیرماه با شرکت ۲۸۰ دانش‌آموز از ۷۰ کشور جهان در تهران آغاز شد. موزه ملی علوم و فناوری ایران به عنوان یکی از حامیان معنوی این رویداد علمی، شنبه ۳۰ تیرماه میزبان دانش‌آموزان شرکت‎کننده در این المپیاد جهانی بود.
ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در نشستی چهره به چهره با رؤسای ادارات حوزه منابع انسانی مناطق بیست‌و‌دوگانه از نزدیک با همکاران خود دیدار و ضمن استماع نقطه نظرات، چالش‌های موجود و دغدغه‌های ایشان، درباره راهبردها و راهکارها به مذاکره پرداخت و برگزاری این نشست را یکی از موفق‌ترین و مؤثرترین جلسات طی دوره معاونت شهرداری تهران دانست.
نقش و تاثیرات متقابل موسیقی و انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در دهمین نشست تخصصی «چهل شاهد» که به بررسی 40 سال هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس می‌پردازد بررسی می‌شود. اولین نشست تخصصی بررسی موسیقی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با حضور حسن ریاحی، استاد داوود گنجه‌ای و استاد محمد میرزمانی امروز اول مردادماه ساعت ۱۰ صبح در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.
جشنواره تابستانی شادستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، معرفی و تقویت توانمندی‌های محلات و افزایش نشاط شهروندی، در بوستان نیاوران برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام‌ شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس هیات امنای موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار گفت: مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در مراکز استان‌های سراسر کشور افزایش کیفیت و تنوع در خدمات به ایثارگران است، لذا نحوه اداره و نگهداری از این مجتمع‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.


Page Generated in 0/0066 sec