printlogo


کد خبر: 195938تاریخ: 1397/5/3 00:00
کوتاه و گویا

سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، نهاده‌ها، گلخانه، گیاهان دارویی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته 6 تا 9 شهریورماه امسال برگزار خواهد شد. علی محتشم‌امیری، مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت: سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، نهاده‌ها و ماشین‌آلات و صنایع وابسته همانند 2 سال گذشته قرار است در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع برگزار شود و تاکنون 90 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه اقدامات لازم را انجام داده‌اند و پذیرای علاقه‌مندان و بازدید‌کنندگان  است.
آیین اختتامیه سومین جشنواره «بچه‌های محراب» با حضور 132 مکبر و موذن برگزیده شهر تهران و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود. در این مراسم ضمن تقدیر و اهدای جوایز برگزیدگان، از روح‌الله کاظمی‌زاده طراح و خالق اذان انتظار تجلیل می‌شود.
جشنواره تابستانی دورهمی سالمندان و معلولان با اجرای برنامه‌های شادستان، در محلات منطقه یک تهران و بوستان نیاوران اجرا می‌شود.
مراسم افتتاحیه دبیرخانه شهردخت تهران در شهرداری منطقه 7 تهران  با حضور ناهید خداکرمی عضو شورای شهر، فاطمه راکعی مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، سمیه حاجوی شهردار منطقه 7، دختران موفق محلات شهر تهران و جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه زنان به میزبانی شهرداری منطقه 7 در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
همزمان با نشست مدیران ستادی و استانی سازمان اوقاف و امور خیریه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جهت اهتمام در ثبت رسمی موقوفات قدردانی و تقدیر به عمل آمد. احمد تویسرکانی در جمع مدیران ستادی و استانی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نیازمند اقدام جدی در ارتباط با توسعه ثبت رسمی در کشور هستیم، گفت: اراضی و املاک رکن اصلی اقتصاد داخلی کشور است و تثبیت مالکیت‌های فردی و عمومی اقدامی مهم برای شفاف‌سازی و مدیریت بخش اقتصادی و جلوگیری از بی‌نظمی‌های حقوقی جامعه خواهد بود.
فرهنگسرای مهر همزمان با روزهای گرم فصل تابستان، ویژه‌برنامه‌های شاد و متنوعی را از چهارم تا هشتم مردادماه در روستاهای حاشیه جنوب شهر تهران برگزار می‌کند. سعید رنجبریان، مدیر فرهنگی هنری منطقه 19  تهران و رئیس فرهنگسرای مهر با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت اهالی حاشیه جنوب تهران از جمله مواردی است که همواره دغدغه اصلی ما در توزیع عادلانه سرانه فرهنگی بوده است.
 


Page Generated in 0/0050 sec