printlogo


کد خبر: 195985تاریخ: 1397/5/4 00:00
اخبار

پیام تشکر علیرضا بیرانوند از مقام معظم رهبری
دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نسبت به ابراز لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی واکنش نشان داد. علیرضا بیرانوند که با درخشش در جام‌جهانی 2018 روسیه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از او به عنوان الگو در میان اعضای هیات دولت یاد کند، با انتشار پیامی از حسن توجه رهبر معظم انقلاب تشکر کرد. در متن پیام بیرانوند آمده است:
«رهبر عزیزم!
توصیف خوشحالی‌ام در واژه‌ها نمی‌گنجد. تمجید حضرتعالی مطمئنا قوت قلب برای ما در مسابقه‌های آتی خواهد بود. بدون شک به همراه دیگر اعضای تیم‌ملی در آوردگاه‌های بین‌المللی با تمام توان و با جان و دل برای سربلندی ایران عزیزمان و خرسندی مردم تلاش خواهیم کرد».
روز چهارشنبه صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب اسلامی فیلمی را منتشر کرد که در آن ابتدا صحنه پنالتی دروازه‌بان تیم‌ملی در تقابل با کریستانو رونالدو و در ادامه بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به هیات دولت و تقدیر ایشان از علیرضا بیرانوند دیده می‌شود.

صادق محرمی برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرفت
مدافع راست ایرانی در بازی تیمش برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرفت. در آغاز دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال دیناموزاگرب با نتیجه پرگل 5 بر صفر نماینده رژیم صهیونیستی را شکست داد. صادق محرمی، مدافع ایرانی دیناموزاگرب در این دیدار به میدان نرفت.

رقابت تیم‌های انگلیسی برای جذب میلاد محمدی
وست برومویچ به جمع مشتریان مدافع چپ تیم‌ملی ایران ‌اضافه شد. ‌به نقل از سان، میلاد محمدی، مدافع چپ تیم‌ملی فوتبال ایران در حال‌ حاضر یک سال از قراردادش با احمد گروزنی باقی‌ مانده است. این باشگاه در ازای 2 تا 3 میلیون پوند حاضر به فروش میلاد محمدی است و به همین خاطر چند تیم از جمله وست برومویچ و  گلاسکو رنجرز به دنبال جذب این بازیکن هستند. پیش‌تر نیز از استوک سیتی و هادرسفیلد تاون به عنوان مشتری‌های این بازیکن سخن به میان آمده بود.

رقم فروش کاوانی اعلام شد
باشگاه پاری‌‌‌سن‌ژرمن برای فروش مهاجم اروگوئه‌ای خود 60 میلیون یورو می‌خواهد. به نقل از رادیو مارکا، ادینسون کاوانی، بازیکن اروگوئه‌ای پاری‌‌سن‌ ژرمن فصل خوبی را با  این تیم پشت سر گذاشت. این بازیکن اروگوئه‌ای بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌‌سن‌ژرمن به شمار می‌آید. بعد از  جدایی کریستیانو رونالدو، باشگاه رئال‌مادرید به دنبال جذب جایگزینی شایسته برای این بازیکن است. رادیو مارکای اسپانیا تاکید کرد که کاوانی یکی از  گزینه‌های باشگاه رئال‌مادرید برای تقویت خط حمله این تیم است. به نوشته مارکا، باشگاه پاری‌‌سن‌‌ژرمن با وجود اینکه علاقه‌ای برای جدایی این مهاجم اروگوئه‌ای خود ندارد اما رقم فروش او را 60 میلیون یورو اعلام کرده است. این در حالی است که باشگاه رئال‌مادرید حتی حاضر است برای جذب کاوانی 70 میلیون یورو هم پرداخت کند.علاوه بر رئال، دیگر باشگاه بزرگ شهر مادرید یعنی اتلتیکومادرید هم به دنبال جذب کاوانی است و باید دید توماس توخل اجازه این جدایی را می‌دهد یا نه.

2 تیم بزرگ عربستانی به دنبال جذب سمیر نصری
2 تیم سرشناس و متمول عربستانی به دنبال جذب ستاره سابق آرسنال هستند. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، سمیر نصری در تیم آرسنال بود که توانست خود را به عنوان ستاره معرفی کند. این بازیکن فرانسوی بعد از  درخشش در آرسنال راهی منچسترسیتی شد اما  در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و پپ گوآردیولا او را از تیم کنار گذاشت تا راهی لیگ ترکیه شود.
سایت عربی کوره به نقل از رسانه‌های فرانسوی نوشت که 2 باشگاه الهلال و الاهلی عربستان بر سر جذب سمیر نصری رقابت می‌کنند و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن سرشناس در نهایت راهی یکی از این دو تیم عربستانی خواهد شد.
لیگ عربستان به لیگ ستارگان تغییر نام یافته است و همین باعث شده تیم‌های این کشور با صرف هزینه‌های زیاد به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان باشند.


Page Generated in 0/0064 sec