printlogo


کد خبر: 196066تاریخ: 1397/5/6 00:00
اخبار

با «محرمانه خانوادگی» همسر خوب انتخاب کنید!
فصل اول برنامه‌ تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «چگونه همسر خود را انتخاب کنیم؟» روزهای فرد از شبکه‌ 3 سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، برنامه 13 قسمتی «محرمانه خانوادگی» که یک برنامه ترکیبی با آیتم‌های متنوع است، روزهای فرد با موضوع ازدواج پخش می‌شود. فصل اول این برنامه به موضوع رازهای انتخاب همسر می‌پردازد و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و... خواهد بود. «محرمانه خانوادگی» مجله‌ای تصویری است که سعی کرده با استفاده از فرم‌های نو و با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود کردن هجوآمیز جزئیات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد. این برنامه به دنبال پیچیدن یک نسخه واحد برای همه مخاطبان نبوده و سعی سازندگان برنامه این بوده که نشان دهند برای هر موضوع مهم زندگی مثل انتخاب همسر نسخه‌های متعددی به عدد آدم‌ها وجود دارد. در برنامه «محرمانه خانوادگی» ضمن روایت تعدادی از این نسخه‌های شخصی، با استفاده از فرم‌های مختلف تلاش شده نکات کاربردی لازم به بیننده منتقل شود تا او هم بتواند نسخه شخصی خودش را برای انتخاب همسر پیدا کند. در همه قسمت‌های برنامه مرحوم حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی و دکتر محمود گلزاری به عنوان کارشناسان مذهبی و مشاوران ازدواج به سوالات مجری‌های برنامه درباره موضوع آن قسمت پاسخ می‌دهند. برنامه «محرمانه خانوادگی» کاری است از خانه مستند انقلاب اسلامی که روزهای فرد ساعت 19:30 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.


وضعیت کارگردان «کیف انگلیسی» پس از پیوند کبد
سیدضیاء‌الدین دری که چندی پیش به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان تهران بستری بود و سپس برای پیوند کبد به بیمارستان شیراز منتقل شده بود، عمل پیوند کبد را با موفقیت پشت سر گذاشت. به گزارش ایسنا،  نوید دری - فرزند این کارگردان - با بیان اینکه پدرش در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه پیوند اعضا است، گفت: عمل پیوند موفقیت‌آمیز بود اما مرحله بعدی که سخت‌تر از مراقبت‌ها و هماهنگی کبد و بدن ایشان است، حدود سه، چهار هفته طول می‌کشد. نوید دری ضمن اعلام هوشیاری سیدضیاءالدین دری، در عین حال گفت: ایشان به دلیل اجتناب از درد تا ۷۲ ساعت به حالت خواب هستند تا این شرایط ایشان را اذیت نکند. از همه مردم می‌خواهیم که دست به دعا شوند تا این پیوند با بدن هماهنگ شود. فرزند این کارگردان یادآور شد که ضیاءالدین دری باید حدود 2 ماه در بیمارستان بستری باشد. آخرین پروژه سیدضیاءالدین دری، «کلاه پهلوی» است که سال‌های ۹۱ و ۹۲ از شبکه اول پخش شد و در حال حاضر هر شب از شبکه افق در حال بازپخش است. این کارگردان همچنین سریال تاریخی کیف انگلیسی را با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا در کارنامه هنری‌اش دارد.


بعد از اوباما، کلینتون هم وارد هنر شد!
هیلاری کلینتون، کالین پاول و مادلین آلبرایت در فصل سوم مجموعه تلویزیونی «خانم وزیر» در نقش خودشان ظاهر می‌شوند. به گزارش فارس به نقل از مجله نیوزویک، هیلاری کلینتون، کالین پاول و مادلین آلبرایت در درام سیاسی «خانم وزیر» در نقش خودشان ظاهر می‌شوند. شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد که وزیران اسبق خارجه آمریکا هرکدام، نقش‌های خود در این سریال که ماه اکتبر (آبان) روی آنتن می‌رود، بازی خواهند کرد. در قسمتی از این سریال وزیر خارجه الیزابت مک‌کورد با بازی «تئا لئونی» رو به وزرای اسبق خارجه کرده و از آنها درخواست می‌کند که توصیه‌شان را درباره چگونه پاسخ دادن به یک وضعیت حساس ابراز کنند. پس از اعلام این خبر، آلبرایت که قبلا در سال ۲۰۱۵ در فصل دوم این سریال بازی کرده بود، در توئیتر ابراز خوشحالی خود از دعوت مجدد و بازگشت به این فیلم را نشان داد. نخستین بخش این سریال سیاسی ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۴ پخش شد. جالب اینکه مدتی پیش اعلام شده بود باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که کلینتون در دوره او هدایت وزارت خارجه آمریکا را برعهده داشت نیز قصد دارد به دنیای سینما و فیلمسازی  وارد شود.
 


Page Generated in 0/0054 sec