printlogo


کد خبر: 196355تاریخ: 1397/5/11 00:00
اخبار

انتشار فراخوان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره هنر مقاومت
فراخوان بخش‌های ده‌گانه جشنواره هنر مقاومت برای اطلاع عموم علاقه‌مندان و هنرمندان متقاضی شرکت در این جشنواره منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، فراخوان بخش‌های ده‌گانه پنجمین جشنواره هنر مقاومت از سوی مسعود نجابتی دبیرکل این جشنواره، در اختیار هنرمندان رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی و رسانه‌ها قرار گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند فایل فراخوان اختصاصی هر بخش مختلف این جشنواره را از طریق پیوست این خبر یا پایگاه رسمی جشنواره هنر مقاومت به نشانی WWW.FESTIVALART.IR دریافت و اطلاعات لازم را از چگونگی برگزاری بخش‌ها، مهلت ارسال آثار، موضوعات بخش‌ها و جوایز هر بخش کسب کنند. پنجمین جشنواره هنر مقاومت در 10 بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی- پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.


کتاب جدید انتشارات شهید کاظمی منتشر شد
خاطرات شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش با عنوان «تو برادر من نیستی» منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، کتاب «تو برادر من نیستی» خاطرات رزمنده‌ای دیگر از سپاهیان اسلام استان خوزستان است که در دفاع از حرم نورانی عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب‌کبری(س) به دست پلیدیان تکفیری به فیض شهادت نائل آمده است. شهید محمد تاج‌بخش از بسیجیان شهرستان گتوند و دیار شهدای عملیات یا مهدی(عج) است که سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه رفت و با تکفیری‌ها به نبرد پرداخت. این دلیرمرد گتوندی سرانجام پس از نبرد با گروه‌های تکفیری همزمان با شهادت شهید حججی به شهادت رسید و به آسمان پر کشید تا نام خود را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم گتوند و دیار سردار شهید سرهنگ مقامی و سردار ابراهیم تاج‌بخش به ثبت برساند. «تو برادر من نیستی» خاطرات شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش به کوشش صادق عباسی‌ولدی در ۱۱۲ صفحه و قیمت پشت جلد ۷۵۰۰ تومان توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.


«شگفت‌انگیزان۲» به جمع میلیاردی‌ها پیوست 
«شگفت‌انگیزان۲» محصول کمپانی «دیزنی» و «پیکسار» هفتمین انیمیشن و سی‌وششمین فیلم یک میلیارد دلاری تمام تاریخ سینما شد. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، «شگفت‌انگیزان۲» محصول کمپانی «دیزنی» و «پیکسار» هفتمین انیمیشن و سی‌وششمین فیلم یک میلیارد دلاری تمام تاریخ سینما شد. این فیلم انیمیشن در سینماهای آمریکای شمالی ۵۷۴ میلیون دلار و در بخش بین‌المللی ۴۳۰ میلیون دلار کسب کرد تا با مجموع یک‌میلیارد و ۵ میلیون دلار به باشگاه میلیاردی‌های هالیوود بپیوندد. «شگفت‌انگیزان۲» به «پلنگ سیاه» «انتقام‌جویان» و «دنیای ژوراسیک» پیوست تا چهارمین فیلم میلیاردی سال شود. این پنجمین فیلم انیمیشن دیزنی است که به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «برَد بِرد» با فروش ۱۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری در آمریکای شمالی رکورد دومین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما را از آن خود کرده است. سری قبلی این مجموعه «شگفت‌انگیزان» در سال ۲۰۰۴ ، ۶۳۳ میلیون دلار فروش داشت که شامل ۲۶۱ میلیون دلار فروش خانگی و ۳۷۱ میلیون دلار فروش بین‌المللی این فیلم بود. «شگفت‌انگیزان۲» همچنان به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد و این هفته تازه اکران خود را پس از ایتالیا و آلمان، در ژاپن و اسپانیا آغاز می‌کند. دیگر فیلم‌های موفق سال ۲۰۱۸ در آمریکای شمالی شامل «ددپول۲»، «جنگ ستارگان»، «مکانی آرام» و «مرد مورچه‌ای» هستند.
 


Page Generated in 0/0053 sec