printlogo


کد خبر: 196376تاریخ: 1397/5/11 00:00
اخبار

آرزوی‌تان درباره مذاکره با ایران را به گور می‌برید
سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی در پاسخ به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران، با اشاره به اینکه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران سناریوهای عوام‌فریبانه شما را بخوبی می‌شناسند و آن را بارها تجربه کرده‌اند، افزود: بدانید مردم ایران، دین و ایمان‌شان را با اسلام احیا شده توسط حضرت امام خمینی(ره) تقویت کرده‌اند و با ملت‌های سلطه‌پذیر تفاوت‌های فراوانی دارند و هرگز به مسؤولان خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی‌دهند. سردار جعفری ادامه داد: اما شما یک رئیس‌جمهور غیرحرفه‌ای در عرصه سیاست هستید که در عوض سیاستمداری و سیاست‌ورزی، همان راه و رسم گذشته‌ تجارت مبتذل خود را دنبال کرده و با الفبای مبارزه و آزادی‌خواهی ملت‌ها به کلی بیگانه‌اید. روسای جمهور سابق آمریکا که یا نظامی بودند یا سیاسی، خیلی بهتر از شما می‌دانستند یا آموختند که ایران و ایرانی قابل تهدید نیست و در برابر هر نوع تهدید و فشار بیگانگان متحد و یک دل می‌شوند. فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه از کارشناسان و متفکران باتجربه و منصف کشورتان بپرسید اصولاً این بازی‌های ناشیانه شما را قبول دارند و یا به نتیجه‌ای که شما در انتظار آن نشسته‌اید معتقدند؟ گفت: اطلاعات و دانسته‌های آشکار و پنهان ما این را تایید نمی‌کند. وی افزود: شما این آرزو را به گور خواهید برد که مقامات جمهوری اسلامی ایران از شما درخواست ملاقات کنند یا اجازه ملاقات با شما را از ملت‌شان دریافت کنند؛ هرگز چنین روزی را نخواهید دید.

طرح ممنوعیت انتصاب مدیران دوتابعیتی اعلام وصول شد
 احمد امیرآبادی‌فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای ‌اسلامی در جلسه علنی دیروز چهارشنبه (10 مرداد) طرح ممنوعیت انتصاب مقامات دوتابعیتی یا مربوط به دولت‌های خارجی را اعلام وصول کرد. به گزارش تسنیم، بر این اساس طرح الحاق یک ماده به قانون مقررات مالی دولت نیز اعلام وصول شد. همچنین عضو هیات‌رئیسه مجلس اعلام کرد طراحان طرح اصلاح بند «ه» قانون بودجه کشور از طرح خود منصرف شدند، بنابراین این موضوع اعلام استرداد شد.

سردار غیب‌پرور: دولت آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد
سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمــان بسیج مستضعفیـن در جمع مسؤولان بسیج اقشار و بسیج وزارتخانه‌ها با اشاره به تشدید نابسامانی در بازار ارز و طلا، اظهار داشت: مسؤولان دولتی باید باور کنند دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده و انتظار ملت این است که دولت نیز آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد. وی افزود: ما همانگونه که برادرانه از قوه قضائیه خواستیم در مقابل مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه و انقلابی داشته باشد، از برادران خود در دولت هم می‌خواهیم با رویکرد انقلابی وارد کارزار اقتصادی شوند و اجازه ندهند اقتصاد کشور و معیشت مردم بیش از این دچار تلاطم شود. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فشارهای اقتصادی ای
که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب به ملت ایران وارد کرده است، خاطرنشان کرد: مردم در دهه ۶۰ وقتی مسؤولان را کنار خود می‌دیدند فشارها را تحمل می‌کردند و اکنون نیز مسؤولان باید در مشکلات موجود کنار مردم قرار گیرند و به حل مشکلات آنان بپردازند. سردار غیب‌پرور ‌با انتقاد از کم‌تحرکی دستگاه‌های نظارتی گفت: در حالی که عده‌ای معدود با دلالی و اخلال در اقتصاد کشور بر مشکلات مردم می‌افزایند، انتظار از دستگاه‌های نظارتی آن است که با هماهنگی و هم‌افزایی در برخورد با مفسدان اقتصادی تعلل نکنند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر آمادگی بسیج برای همکاری و کمک به دولت تصریح کرد: ما بارها به مسؤولان دولتی اعلام کردیم بسیج با ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد می‌تواند به دولت در حوزه‌های مختلف کمک کند و معتقدیم اگر دولت از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، قطعا مشکلات کشور بسیار سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر برطرف خواهد شد.

 


Page Generated in 0/0047 sec