printlogo


کد خبر: 196389تاریخ: 1397/5/11 00:00
کوتاه و گویا

 «فصل گرم کتاب» عنوان پویشی است که تابستان امسال ایستگاه‌های کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به درون بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضاهای عمومی برده است. این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برپا شده است و بر 2 محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تاکید دارد.
 حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور بین‌الملل با اشاره به مصوبه مجلس درباره اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی و دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اجرای سریع قانون یاد شده از زحمات سهراب تاجگردون، مدیرکل سابق امور بین‌الملل بنیاد تقدیر و تشکر کرد.
 ابراهیم شیخ، معاون منابع انسانی شهرداری تهران در نشست رونمایی از سند توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 2 تهران اظهار داشت: خرسندیم که اعلام کنیم برای نخستین بار در سطح تمام سازمان‌های خدماتی، عمومی  و دولتی کشور، برنامه عملیاتی منابع انسانی را با برش و تمایز منطقه‌ای و با متدلوژی علمی و حرفه‌ای و با مشارکت همکاران سازمان در راستای توانمندسازی آنها، تهیه کرده‌ایم.
 شادی‌مالکی، رئیس اداره فضای سبز منطقه 7 شهرداری تهران گفت: همزمان با فصل تابستان و آغاز فعالیت مگس‌های سفید یا سفیدبالک‌ها و جلوگیری از خشک شدن گیاهان ناشی از تغذیه این نوع حشرات، فاز دوم طرح مبارزه با سفیدبالک‌ها در منطقه 7 آغاز شد.
 در پی بازدید مدیران کلانشهر‌های کشور و در راستای ارتباط دوسویه علمی و تجربی و استفاده از توانمندی‌ها و تجارب سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، علی دهنوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اصفهان به همراه معاونان و مدیران آن مجموعه ضمن حضور در ساختمان مرکزی سازمان از مجتمع دفع و پردازش پسماند‌های ساختمانی و عمرانی واقع در آبعلی همچنین پروژه‌های زیست‌محیطی واقع در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه بازدید کرد.
 استاندار تهران در سفر به شهرستان شهریار با حضور در روستای یبارک از شرکت تولیدی- صنعتی لوستر پرتو بازدید کرد و با 3 درخواست انتقال به شهرک صنعتی، دریافت وام اشتغال روستایی و برگزاری نمایشگاه دائمی محصولات شرکت موافقت و دستورات لازم را صادر کرد. محمدحسین مقیمی از بخش‌های گوناگون ریخته‌گری، رنگ‌کاری و تولید لوستر در شرکت پرتو واقع در شهرستان شهریار بازدید کرد.


Page Generated in 0/0056 sec